Knapper dan op de foto is altijd fijn. Inderdaad, het oog wil ook wat.
Ik hoop voor jou dat dit een heel kortdurend topic wordt!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef:Zullen we t volkslied maar instarten? De Friese versie ...
Dat klinkt als een olympisch record 'snelste
afhaken'
Lizzy schreef: ↑do 19 aug 2021, 16:03 De BAR: Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!Precies!
En Hanny, wij willen wel graag weten hoe het met hannabelgje's date avonturen gaat![]()
hannabelgje schreef: ↑do 19 aug 2021, 16:35 Jeetje Ronald wat stom.Het oog wil zeker wat maar wat mij betreft is puur de aantrekkingskracht het belangrijkst (wat niet zozeer iets met uiterlijk te maken heeft).
Mijn date was best gezellig. Hij was wel een beetje druk, maar een stuk knapper dan de foto's. Het oog wil ook wat lol. Nou ff afwachten wat hij ervan vond. We hebben in elk geval lekker gekletst en komen op veel punten overeen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
pearlsofpassion schreef: ↑do 19 aug 2021, 21:56 Je probeert jezelf ook te verkopen natuurlijk.. En zakenman met sportwagen die graag reist, dat ligt nogal goed in de markt...Jezelf verkopen idd, maar we doen dat vaak met dingen waarvan we denken dat een ander dat dan leuk vindt of dat het in ogen van andere belangrijk is.
Vooral mannen verliezen nogal eens uit het oog dat ze er maar eentje nodig hebben en wel de juiste. Die echt 'hem' wil. En niet wat ie voor de rest kan bieden.
Nou, de aantrekking naar mijn man, van mijn kant uit, dat liet wel wat op zich wachten. En ik en absoluut niet op het uiterlijk ingesteld. Maar ergens kriebelde wel iets... Gelukkig kende ik z'n broer en kregen we jaren de tijd om elkaar te leren kennen.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑do 19 aug 2021, 22:30 Ja, maar soms kan 'alleen zijn' ook je leven beheersen. Het is maar wat je het ergste vind...Daar heb je helemaal gelijk in