Pauline schreef: ↑do 29 jul 2021, 19:40 Je zou Connie (Conleeuw) kunnen benaderen.Is zij gedragtherapeut?
www.beestenboel.de
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: ↑do 29 jul 2021, 19:40 Je zou Connie (Conleeuw) kunnen benaderen.Is zij gedragtherapeut?
www.beestenboel.de
tt-tjes schreef: ↑do 29 jul 2021, 20:06 Hij is geschrokken op de camping. Nadeel is dat ik in de caravan was op dat moment. Hij hoorde toen iets en rende naar buiten. Maar hij kwam niet op mijn roepen, hij was een echte Houdini op de leeftijd dus ging ik kijken waar hij was. Toen ik uit de tent kwam zag ik hem de hoek van de tent omvliegen tegen het schapennet omhoog. In totale paniek. Zo erg dat hij zijn anaalklieren leegde. Er stonden mensen aan het net maar ik weet niet wat er gebeurt is jammer genoeg. Vanaf dat moment vertrouwde hij niemand meer.OH, das echt heel naar.
Waarom het steeds erger wordt weet ik echt niet. Ik probeer hem zo goed mogelijk te begeleiden maar faal daar vreselijk in![]()
tt-tjes schreef: ↑do 29 jul 2021, 20:06 Hij is geschrokken op de camping. Nadeel is dat ik in de caravan was op dat moment. Hij hoorde toen iets en rende naar buiten. Maar hij kwam niet op mijn roepen, hij was een echte Houdini op de leeftijd dus ging ik kijken waar hij was. Toen ik uit de tent kwam zag ik hem de hoek van de tent omvliegen tegen het schapennet omhoog. In totale paniek. Zo erg dat hij zijn anaalklieren leegde. Er stonden mensen aan het net maar ik weet niet wat er gebeurt is jammer genoeg. Vanaf dat moment vertrouwde hij niemand meer.
Waarom het steeds erger wordt weet ik echt niet. Ik probeer hem zo goed mogelijk te begeleiden maar faal daar vreselijk in![]()
tt-tjes schreef: ↑vr 30 jul 2021, 09:36 Ja idd. Hij zat toen net in zo'n puber angstfase. Daarvoor was hij heel open en toegankelijk. Ik vind het ook zo erg voor hem. Ik heb ook maanden via Sita vd Munnik homeopathie geprobeerd, maar niets leek te helpen en Sita heeft het toen opgegeven omdat ze het ook niet meer wist.Ik ben ooit bij haar geweest, heel lang geleden met mijn eerste husky. Die viel uit naar sommige andere honden. Ik vond haar aardig, maar aangezien het 1 bezoekje was van bijna 20 jaar geleden kan ik er me verder niet zoveel van herinneren.
Ik heb ook gezocht naar Nicky Gootjes omdat ik dat hier las. Maar kan daar via google niet veel over vinden.