Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3426302
Lizzy schreef: wo 19 mei 2021, 08:05 Wat vinden jullie van het Nederlandse liedje...?
Ik vind het nummer rustig tussen veel songfestival geweld. Heb stukjes van de repetities gezien en dan vind ik hem nog beter dan wat je op de radio hoort
Door Mandarijn
#3426303
IJsland treedt morgenavond niet live op vanwege corona bij een van de bandleden. Wordt de 1e act waarbij de beelden van de repetitie (waarbij de jury ze beoordeelde) worden uitgezonden ipv live op podium. Australië was al de 1e act waarbij de backup tape werd gebruikt, omdat ze niet naar Nederland konden komen. Dus bij deze het IJslandse liedje
Door eelke
#3426370
Mandarijn schreef: wo 19 mei 2021, 16:56 IJsland treedt morgenavond niet live op vanwege corona bij een van de bandleden. Wordt de 1e act waarbij de beelden van de repetitie (waarbij de jury ze beoordeelde) worden uitgezonden ipv live op podium. Australië was al de 1e act waarbij de backup tape werd gebruikt, omdat ze niet naar Nederland konden komen. Dus bij deze het IJslandse liedje
En Duncan zaterdag niet ... :-\
Door eelke
#3426381
Mandarijn schreef: do 20 mei 2021, 20:56 Die lieten ze wel zien. Naar dit jaar is het een dame
Was ook wel leuk. Maar kan niet tippen aan Serhat.

Polen zingt als Sander Lantinga. Haha.
Door MillyMol
#3426402
Ik vond het liedje van Portugal echt ver boven alle andere liedjes uitsteken gisteren. Douze points.
Door Siberienne
#3426404
MillyMol schreef: vr 21 mei 2021, 10:26 Ik vond het liedje van Portugal echt ver boven alle andere liedjes uitsteken gisteren. Douze points.
Ik vind dat ook mooi!

En ik vond IJsland verfrissend met ‘gewone mensen’ op het podium Ipv halfnaakte stoeipoezen.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3426406
Portugal was zeker bijzonder.....of ik het nu per definitie 'mooi' vond weet ik niet, maar hij heeft een pakkend stemgeluid wat het aangenaam maakt om naar te luisteren.

Ik vraag me dit jaar alleen wel af of al die landen nu hebben lopen beknibbelen op het kledingbudget.....dat zilveren jurkje blijft om de haverklap terug in beeld komen ::)
Door Anne in Zweden
#3426409
MillyMol schreef: vr 21 mei 2021, 10:26 Ik vond het liedje van Portugal echt ver boven alle andere liedjes uitsteken gisteren. Douze points.
+1

Wat een verademing, vooral na The Botox Hair Extensions van Servië. IJsland was ook geweldig, heel gewone mensen inderdaad, met een lekker opgewekt deuntje. Het refrein van Finland bevalt mij ook goed, alleen dat geneuzel tussendoor is niet mijn ding. Maar ik hoop dat Portugal weer wint!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door