#3405575
pluk schreef: zo 21 jun 2020, 11:07 Website is geregistreerd door deze meneer https://wiki.sonnenstaatland.com/wiki/M ... C3%BCrmeli

Website etc is in wezen wel echt, want een door hem opgerichte instantie blijkbaar. Hij speelt natuurlijk in op verwarring met het Europese Hof, met wat moeilijke woorden, wat officieel uitziende logo's etc. Voor een minder kritische lezer/kijker blijkbaar geloofwaardig genoeg.
Is het dan een soort vereniging of zo? Ik bedoel, wordt er ook daadwerkelijk iets door uitgevoerd?
#3405580
Boeffie Blafmans schreef: zo 21 jun 2020, 12:59 Is het dan een soort vereniging of zo? Ik bedoel, wordt er ook daadwerkelijk iets door uitgevoerd?
Een google translate van wiki:
"Een door Selim Sürmeli opgestelde rechtbank opereert onder de naam van het Hof voor de Rechten van de Mens (verkort formulier GdM). Deze rechtbank zou de basis moeten zijn voor de tenuitvoerlegging van zelfgemaakte valse uitspraken en valse claims door haar volgelingen."
En hij heeft ook een webshopje voor zn volgelingen.
#3405714
Waarom reageer je niet meer op je eigen topic Charmed? Je dropt hier iets als grap of als bommetje en vervolgens laat je niets meer horen.. Heb weleens begrepen dat ze dat trollen noemen of misschien is dat weer wat anders.. zit niet zo in het internet gebeuren

Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom het hier geplaatst is..... Ik ken meerdere mensen die ook in de complet en covid is onzin theorien geloven, en mijn duits is erger dan slecht dus heb het inhoudelijk niet gelezen maar dit is zo overduidelijk nep met het opnemen van o.a. de Simpsons en Asterix en Obelix in de verwijzingen.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door