Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
hamada schreef:Ik had ook voor de honden barnsteen kettingen gekocht.
Helaas werkte dit volstrekt onvoldoende. Wel merkten we een psychisch effect. Sam en Spike neigen tot " armpje drukken". Met de kettingen om vlogen ze elkaar steeds vaker in de haren. Toen toch maar botlek gebruikt, want ook met de kettingen kregen ze teken.

Edit: https://www.alsa-nature.nl/honden-barnsteenketting
Via ebay kocht ik ze direct in het buitenland en ook goedkoper.
Het schijnt ook voor zelfverzekerdheid te werken, dus dat werkte bij jouw honden dan wel weer. :-[
Door gytha
Mijn hond heeft nu 4 weken een barnsteen ketting om dag en nacht en ik vind echt dat het werkt. De laatste 3 weken heeft zij maar 1 teek gehad, terwijl de honden van een kennis van mij steeds onder de teken zaten. Ik doe het in combinatie met een natuurlijk spot on middel die ik elke 14 dagen gebruik. Vorig jaar alleen het spot on middel gebruikt, maar dat werkte niet afdoende tegen teken, dus toen ben ik toch weer overgegaan op een chemisch spot on middel. Ik merk wel dat zij wat pittiger is geworden met die barnsteen ketting en dat had voor mij weer niet gehoeven.

Barfplaats wordt gesponsord door