Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Leontine
Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke bericht hoop dat er een wonder mag gebeuren en dat het veel meer dan max 2 jaren mogen worden.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Door Fenixjuh
Woh :-X :'(
Dat is een hoop, wat verschrikkelijk voor jullie.. Heel veel sterkte en hopelijk is hem nog veel tijd en geluk gegund.. :bigarmhug:
Door evelyn02
Oh wat erg Rita. Wat ligt blijdschap en verdriet weer dicht bij elkaar: in januari zo blij met Gianne, en nu zoveel verdriet om je zoon.....
Ik wens je heel veel sterkte.
Door Dian
Ik heb geen woorden Rita, wil jou en vooral je zoon en iedereen die dicht bij jullie staan alleen heel veel sterkte wensen :'( :'( :-* :-* Heel veel kracht ook om de therapieën te doorstaan met hopelijk nog een paar "extra" jaren........... :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Het komt zo dicht bij door de leeftijd :-X
Door Dian
Ik heb geen woorden Rita, wil jou en vooral je zoon en iedereen die dicht bij jullie staan alleen heel veel sterkte wensen :'( :'( :-* :-* Heel veel kracht ook om de therapieën te doorstaan met hopelijk nog een paar "extra" jaren........... :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Het komt zo dicht bij door de leeftijd :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door