Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Parelridder
#3175471
vanaalst schreef: yep eens..
al dat zoetsappige gedoe daar leren ze helemaal niks van, daarbij de showbizz is kneiterhard dus weten ze gelijk waar ze aan toe zijn...
dat gejank van sommige deelnemers als ze niet tegen ongezouten kritiek kunnen moeten ze maar een baan gaan zoeken oid
Ik denk niet dat Anouk zich gedraagt zoals ze doet om daarmee kandidaten te screenen op weerbaarheid t.a.v. h*fterig gedrag waarmee ze te maken kunnen krijgen als muzikant.
Weerbaarheid kun je trainen, niet door klappen te krijgen, maar door te léren hoe hiermee om te gaan. Daar heb je een coach voor nodig. Ali, Marco, Sanne en Anouk zitten daar in de rol van coach. Een coach is een begeleider, iemand die ondersteund, richting geeft, op leidt. Oftewel, je dingen leert, zoals - als dat zich voor doet - om te gaan met de moeilijkheden die voort komen uit het in de schijnwerpers staan.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3175476
Parelridder schreef:Ik denk niet dat Anouk zich gedraagt zoals ze doet om daarmee kandidaten te screenen op weerbaarheid t.a.v. h*fterig gedrag waarmee ze te maken kunnen krijgen als muzikant.
Weerbaarheid kun je trainen, niet door klappen te krijgen, maar door te léren hoe hiermee om te gaan. Daar heb je een coach voor nodig. Ali, Marco, Sanne en Anouk zitten daar in de rol van coach. Een coach is een begeleider, iemand die ondersteund, richting geeft, op leidt. Oftewel, je dingen leert, zoals - als dat zich voor doet - om te gaan met de moeilijkheden die voort komen uit het in de schijnwerpers staan.
Helemaal eens, maar jeetje - hallo, we hebben het hier over televisie. Kijkcijfers. Iedereen, maar dan ook iedereen speelt daar een rol. Verschrikkelijk zeverende Marco, semi-grappige Ali, empatische Sanne en als tegenwicht botte Anouk.
*wake-up call*: Televisie is niet real life.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3175519
Ali B had maandag in Metronieuws gereageerd dat hij het opneemt voor dat 18jarige meisje. Ik las een paar reacties op Facebook.
Naar aanleiding van de meest vreselijke dingen die over Anouk werd geschreven,reageerde er ook iemand die bij de opname was geweest! Zij schreef dat Anouk helemaal geen commentaar wilde geven,omdat Marco en Ali al genoeg hadden gezegd over dat meisje. 'Ik wil niets zeggen,moet ik over hun commentaar heen?' Anouk moest van de producer toch commentaar geven.En daarna gaf ze die ongezouten mening!
Er wordt zoveel geknipt en geplakt en dat alles voor de kijkcijfers!

Ik vind het gewoon misselijkmakend hoe Anouk nu afgebrand en afgeschilderd wordt op social media,de meest vreselijke dingen komen voorbij.

Anouk is gewoon Anouk en ik vind haar een aanwinst voor tvoh!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3175537
Parelridder schreef:Ik denk niet dat Anouk zich gedraagt zoals ze doet om daarmee kandidaten te screenen op weerbaarheid t.a.v. h*fterig gedrag waarmee ze te maken kunnen krijgen als muzikant.
Weerbaarheid kun je trainen, niet door klappen te krijgen, maar door te léren hoe hiermee om te gaan. Daar heb je een coach voor nodig. Ali, Marco, Sanne en Anouk zitten daar in de rol van coach. Een coach is een begeleider, iemand die ondersteund, richting geeft, op leidt. Oftewel, je dingen leert, zoals - als dat zich voor doet - om te gaan met de moeilijkheden die voort komen uit het in de schijnwerpers staan.
dat zeg ik ook niet, dat anouk zich zo gedraagt om ze te screenen... ik vind gewoon dat als je aan zoiets mee doet je ook kan verwachten dat je kritiek krijgt, hoe ze dat ook brengen...daarbij is zij geen coach van die andere..zij zit daar om op dat moment een optreden te beoordelen
Door Lizzy
#3175544
Jeetje, wat nemen mensen dit allemaal serieus! Anouk is gewoon Anouk en ze haalt af en toe even uit en gut, er is nog geen van de deelnemers huilend naar huis gerend en bovendien, als ze Anouk d'r commentaar niet kunnen handlen, kunnen ze beter niet in deze keiharde business gaan. En om Anouk weer te gaan afbranden.... Kelere, wat een overdreven gedoe allemaal zeg :2funny:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3175547
Lizzy schreef:Jeetje, wat nemen mensen dit allemaal serieus! Anouk is gewoon Anouk en ze haalt af en toe even uit en gut, er is nog geen van de deelnemers huilend naar huis gerend en bovendien, als ze Anouk d'r commentaar niet kunnen handlen, kunnen ze beter niet in deze keiharde business gaan. En om Anouk weer te gaan afbranden.... Kelere, wat een overdreven gedoe allemaal zeg :2funny:
+1!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3175556
Lizzy schreef:Jeetje, wat nemen mensen dit allemaal serieus! Anouk is gewoon Anouk en ze haalt af en toe even uit en gut, er is nog geen van de deelnemers huilend naar huis gerend en bovendien, als ze Anouk d'r commentaar niet kunnen handlen, kunnen ze beter niet in deze keiharde business gaan. En om Anouk weer te gaan afbranden.... Kelere, wat een overdreven gedoe allemaal zeg :2funny:
:beerchug:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3175661
-Saskia- schreef:
Helemaal eens, maar jeetje - hallo, we hebben het hier over televisie. Kijkcijfers. Iedereen, maar dan ook iedereen speelt daar een rol. Verschrikkelijk zeverende Marco, semi-grappige Ali, empatische Sanne en als tegenwicht botte Anouk.
*wake-up call*: Televisie is niet real life.

:o :o :o
Niet?

;D ;D
Door Ingeborg58
#3175685
Parelridder schreef:Ik ervaar Anouk als sociaal gehandicapt. Ze zit als een koningin op haar troon, komt nóóit een kandidaat (letterlijk danwel figuurlijk) tegemoet, maar lijkt de (honden)regel "wie onderdanig is komt naar de dominante" bijzonder letterlijk te nemen. Negatief commentaar geeft ze zonder enige beheersing, want met regelmaat heeft ze haar punt al luid & duidelijk gemaakt, maar doet er toch nog een schep (of 2, 3) bovenop. Positief commentaar wordt daarentegen wél beheerst gebracht, daarin is ze zeg maar 'mild'..
Goed voorbeeld vind ik de situatie van vorige week, waar ze een oud Voice-kids finale kandidaat van nu 18 jaar, uit het team van Ali, laat weten dat ze haar niet zou laten door gaan naar de volgende ronde. Marco en Sanne waren haar al voor gegaan en hadden dit óók zeer duidelijk gezegd, maar Anouk gaat dan m.i. 'los', die voegt er nog van alles aan toe wat volkomen onnodig is, slechts kwetsend en beledigend. En het lijkt of ze de kurk dan niet terug op de fles krijgt: al wat er aan kleinerende opmerkingen in haar op komt stroomt er rijkelijk uit, zonder dat de reactie van tegen wie ze praat of anderen uit de omgeving daarop enige invloed heeft.
Waar Marco en Sanne in dit voorbeeld constructieve kritiek gaven: duidelijk waren, het niet verzachten maar wél doseerden, op hun woorden letten en bondig bleven, creeerde Anouk door het volkomen in de wind slaan van deze voorwaarden om kritiek opbouwend te laten zijn, een negatieve omgeving, waardoor haar kritiek destructief/afbrekend werkt.
Als Ali niet de rol op zich genomen had om anouk (in een grap verpakt) met regelmaat te corrigeren en bewust te maken, zou ik dit seizoen al lang zijn afgehaakt.
Amen
Door Borke
#3175970
Ach het is entertainment en die opmerkingen van Anouk passen daar prima in.
Saai is ze in ieder geval niet!
En ach... als je niet tegen commentaar kunt, dan moet je niet meedoen aan een talentenjacht op tv :boxing:
Door eelke
#3175972
Lizzy schreef:Jeetje, wat nemen mensen dit allemaal serieus! Anouk is gewoon Anouk en ze haalt af en toe even uit en gut, er is nog geen van de deelnemers huilend naar huis gerend en bovendien, als ze Anouk d'r commentaar niet kunnen handlen, kunnen ze beter niet in deze keiharde business gaan. En om Anouk weer te gaan afbranden.... Kelere, wat een overdreven gedoe allemaal zeg :2funny:
Nou dat ene meiske moest wel erg huilen hoor vrijdag :P

Maar jee, inderdaad, dat hoort er toch allemaal bij...ik geloof dat er in al die jaren/idols/hollandsgottalent/voice/etc wel hardere dingen gezegd zijn. Gordon toen met die chinees opmerking ::) hoort ook allemaal bij zo'n programma en mensen praten er over en dat is het doel.
Hoewel het dat ook wel weer leuk maakt natuurlijk haha.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door