Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3158864
Vorig weekend hondsberoerd geweest. Dinsdag goed genoeg om te gaan werken, maar wel een wattenhoofd en verweekte hersens, 's nachts hoesten, maar steeds een beetje veter. Vrijdag en zaterdag Leidens ontzet gevierd en dat doet de zaak geen goed heb ik nu gemerkt. De watten zijn weer terug, de hersens weer verweekt en ik hoest de longen uit mijn lijf... Ja hier ook kennelhoest, manlief heeft het trouwens ook en op mijn werk lopen ook heel veel mensen te snotteren. Daar zijn ook een paar gevalletjes kinkhoest dus ik ben alert!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3158885
Dreetje schreef: Hier ook de kop vol snot.
Het gaat wel weer iets beter, tja vakantie is weer voorbij hè.
Zouden bijna mijn woorden kunnen zijn, net 1 weekje aan het werk geweest na de vakantie en nu ook kop vol snot  :-X
Door Martine-Tom
#3158891
Het ging best aardig vandaag tot ik ff naar de super moest om pijnstillers en vla en meer van dat soort noodzooi. Heenweg ging goed, shoppen ging goed...en toen stond er een traag iemand bij de kassa en kreeg ik moordneigingen :-X
Het is 25 min lopen, geen idee hoe ik thuis gekomen ben maar ik ga iig voorlopig nergens meer heen!
Door hannabelgje
#3158895
Martine-Tom schreef: Het ging best aardig vandaag tot ik ff naar de super moest om pijnstillers en vla en meer van dat soort noodzooi. Heenweg ging goed, shoppen ging goed...en toen stond er een traag iemand bij de kassa en kreeg ik moordneigingen :-X
Het is 25 min lopen, geen idee hoe ik thuis gekomen ben maar ik ga iig voorlopig nergens meer heen!
Zo herkenbaar.  Zolang je niks doet gaat het prima en dan doe je iets en dan...... vreselijk
Door Lizzy
#3158921
Angelique schreef: Jullie weten zeker dat dat rauwe voeren heel gezond is  :2funny: :2funny: :2funny:
Ik denk dat ik morgen maar Jeukenumaar ga kopen! :biggrin2:
Door Mowgli
#3158927
Hier dag 8 aangebroken. Voor het eerst in mijn leven was ik bij de dokter voor een verkoudheid. Omdat je hier in DE een doktersverklaring nodig hebt als je je ziek meldt bij de werkgever. Ikw as tot en met woensdag ziek gemeld. Domnderdagochtend dacht ik dat k wel weer kon werken. Toen ik overgestapt was in metro 2 voeld eik druk op mijn ogen komen opzetten en hoofdpijn. Toen ik uiteindelijk na 500m. vanaf de metro te zijn gelopen en 3 trappen te hebben beklommen op mijn afdeling was, kon ik wel janken. Mijn bloeddruk was enorm laag, ik viel bijna flauw, knallende koppijn en druk op de ogen. Rechtsomkeert naar huis, rondje dokter en tot komende dinsdag ziekgemeld. Vrijdag ging het nog slechter dan de dagen ervoor. Was toch niet zo slim om te denken dat ik weer aan het werk kon.
Ik hoop echt dat ik voor volgend weekend beter ben, want dan gaan we naar Nederland omdat mijn zus de komende weken haar tweede kindje verwacht.
Door Lizzy
#3158946
Ik hoest me te pletter. En hoesten met rugpijn is niet fijn. Dit is een klaagtopic he, dus klagen mag. Toch?
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3158964
Ik dacht al dat Xavi kennelhoest had en verrek, ik had vanmiddag een flinke nies aanval!
Blijkt het te komen doordat ik de plataan in de tuin helemaal gesnoeid heb. Xavi rende door de tuin met die takken en heeft daarom last van z'n keel en longen. En ik van m'n ogen, neus en alles prikt.. alsof ik in glaswol gelegen heb  ::)
Maar das morgen wel over. Beterschap voor de echte zieken!
Door Martine-Tom
#3158969
Lizzy schreef: Ik hoest me te pletter. En hoesten met rugpijn is niet fijn. Dit is een klaagtopic he, dus klagen mag. Toch?
nee dat sukt in kwadraat, die conclusie had ik ook al getrokken >:(

Ik heb net een paar uur op bed gelegen met een gesnipperde ui naast me...aanrader!
De eerste 5 minuten loop je leeg en daarna kan je ineens weer gewoon adem halen, hoesten deed ik ook niet!

Net even met Nynke gelopen en die nam dat gember citroen mengseltje mee wat hier ook ergens vermeld stond, daar ga ik zo eens een bakkie van drinken, ben benieuwd :)
Door Lizzy
#3158971
Martine-Tom schreef: nee dat sukt in kwadraat, die conclusie had ik ook al getrokken >:(

Ik heb net een paar uur op bed gelegen met een gesnipperde ui naast me...aanrader!
De eerste 5 minuten loop je leeg en daarna kan je ineens weer gewoon adem halen, hoesten deed ik ook niet!

Net even met Nynke gelopen en die nam dat gember citroen mengseltje mee wat hier ook ergens vermeld stond, daar ga ik zo eens een bakkie van drinken, ben benieuwd :)
Ja eens, het suks indiet.

Laat even weten hoe het smaakt!
Door Martine-Tom
#3158974
Lizzy schreef: Ja eens, het suks indiet.

Laat even weten hoe het smaakt!
het is best lekker moet ik zeggen, niet te zoet, niet te "hot coldrex achtig" beetje een groen theetje met gember cirtroensmaak.
Laat nu die miraculeuze genezing maar plaatsvinden :biggrin2:
Door Mowgli
#3158981
Martine-Tom schreef: het is best lekker moet ik zeggen, niet te zoet, niet te "hot coldrex achtig" beetje een groen theetje met gember cirtroensmaak.
Laat nu die miraculeuze genezing maar plaatsvinden :biggrin2:
Lol, ik drink al de hele week een mengsel van vers geperste biologische citroensap met verse biologische gember en honing. Tot nu toe heeft die miraculeuze genezing op zich laten wachten  >:(
Door Ike
#3159049
Ik klaag even mee hoor....al is t bij mij niet de kennelkuch.......
Kwam afgelopen vrijdag nacht thuis van vakantie met blaasontsteking  :-X
Dus zelf aan de slag met blase care, vit C hooggedosseerd en veel drinken, paracetamol
erbij en voelde met best wat beter gisteren.
Vandaag niet veel paracetamol genomen........ben rillerig, pijn, niet lekker er van  :-\
Vrees toch n overlegje met de ha morgen........

Beterschap voor de kennel- kuchers  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door