Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Roef & Hidde
ach wat zielig! zo`n klein ding en dan zo`n grote plek in je hart he?
ik zou een mooi doosje kopen en hem begraven,maar dat is wat ik zou doen.
Door hamada
Sterkte met dit verlies.
Mijn parkiet heb ik destijds begraven onder een mooie boom. Voelde wel goed toen.
Maar dat is voor ieder verschillend natuurlijk. Volg je gevoel daarin.
Door joel
ach wat zielig, sterkte, ik zou een mooi plekje uitzoeken en hem begraven......
Door Fenixjuh
Het blijft maar een vogeltje, maar hij was altijd zó aanwezig in huis..
Het is ook de eerste keer dat ik zo met dood geconfronteerd wordt, bij begrafenissen kijk ik altijd weg en al mijn andere diertjes heeft mijn vader een open-lucht begrafenis gegeven voor buurtkatten.. Ik heb echt niets met dode dingetjes..

Maar hij lag zo rustig op tafel op een doekje.. Ik heb hem nog even op zijn kopje en nekje gekriebeld en dat voelde zó vertrouwd, afgelopen 10 jaar toch minimaal eens in de 3 dagen knuffelsessies gehad. Ik kan me dan niet voorstellen dat ik dat geknuffel zou missen...

Voor nu even in een zakje in de vriezer gelegd, dat was eng  :o  Vogel in een plastic zak steken, ik was er echt van overtuigd dat ik hem aan het verstikken was...

Ik weet het nog niet, tot die tijd ligt hij goed  :)
Door frodo quin
Veel sterkte. Ik zou persoonlijk niet voor opzetten gaan, vind ik heel luguber, maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
Door Extreme
Nooit meer...... dan de stilte......heel veel sterkte.
Volg ja hart, vroeger verzorgde je vader het stukje na de dood, nu moet je er zelf een invulling aan geven wat voor jou goed voelt, wat je kiest vanuit je hart is goed, dat helpt met het verwerken van het gemis.
Door pluk
Extreme schreef: Nooit meer...... dan de stilte......heel veel sterkte.
Volg ja hart, vroeger verzorgde je vader het stukje na de dood, nu moet je er zelf een invulling aan geven wat voor jou goed voelt, wat je kiest vanuit je hart is goed, dat helpt met het verwerken van het gemis.
+1 kan het zelf niet beter verwoorden
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door