eelke schreef: Wat een raar idee zeg!That's me! Rare ideeën zijn mijn middle-name.![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Wat een raar idee zeg!That's me! Rare ideeën zijn mijn middle-name.![]()
Gea1510 schreef: Ik heb een aantal weken terug de tuintegels met Biotex behandeld en de stank is weg.Ja ik ook. Biotex voldeed en voldoet nog steeds prima.
Re: De tuin stinktWerkt dus nog steeds
« Reactie #4 Gepost op: 5 juni 2015 om 16:54:20 »
Citaat
Hier ook last gehad van stank.
Mijn reuen pissen af en toe tegen de heg en dat stinkt enorm![]()
![]()
Ik heb er een paar emmers warm water met Biotex tegenaan gegooid en na drogen nog wat emmers met azijn water.
Weg stank!
-Saskia- schreef: Ik gebruik groene zeep. Omdat ik het lekker vind ruiken én de verpakking zegt dat het biologisch afbreekbaar zou zijn.+1
Gieter met water, beetje groene zeep erin en naspoelen met de tuinslang. Op zich werkt het aardig, volgens mij. Of ik ruik het zelf gewoon niet.![]()
zhiva schreef:Ik heb beeld
Chakotay blijft gewoon van mening dat de paal van de droogmolen er speciaal voor hem staat om tegen aan te kunnen zeiken![]()
Ramses1 schreef: Ja ik ook. Biotex voldeed en voldoet nog steeds prima.Daar was ik dus eigenlijk benieuwd naar. Onze welopgevoede hond pist niet op het terras maar wel tegen elke struik/klimop die hij tegenkomt in de tuin
Ze worden gewoon uitgelaten maar de reuen markeren wel ;(
Ouder topic.
Werkt dus nog steeds![]()
Pauline schreef: Capturine! Werkt echt geweldig.Was dat? Kennelreiniger cq urine off spul?