Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3116849
naar de hap geweest.... nah ppfff....duizelingen ed id aanval van  Meniere en dat gaat vanzelf weer over
mn rug  tja..u weet toch wel dat dat spieren zijn waar u last van heeft... tuurlijk meneer maar zou t niet minder moeten worden ipv meer?
Nou nee dit kan gewoon weleens 6 weken duren maar u kan gewoon alles doen hoor.... tuurlijk....dus weer naar huis met diclofenac(mag ik eigenlijk niet vanwege mn darmen) tramadol en 4x6 paracetamol per dag...
dat ik spierwitte tenen en voeten heeft dat doet er niet toe.... nope..
dus kom opoe hijs jezelf omhoog en ga wat doen :( :'(
Door monster
#3116906
Heb je die oefeningen.al eens geprobeerd, die op internet staan? Mijn huisarts wees me erop, toen ik ineens enorm draaierig was. Je laat je achterover  op bed vallen en je draait je hoofd naar links of rechts. Paar keer doen, paar keer per dag. Heeft mij toen goed geholpen.
Door inni
#3116963
Jakkes zeg ik moet er niet aan denken om  zo duizelig te blijven rondlopen, liggen, zitten....... daarbovenop nog pijnstiller die je maag aanvallen.....binnenkort nog misselijk bovenop. Ik zou teruggaan en 't nog 's proberen uit te leggen. Hebben jullie daar huisartsen  van wacht na 20 u en de weekends of huisartsenwachtposten voor dezelfde tijden............misschien vanavond daar 's proberen of op een spoed van 't ziekenhuis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door