Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3081860
pike schreef: Ik ben uit de tijd dat er nog van die zwarte bakkelieten telefoons waren met een draaischijf  :biggrin2:
Afbeelding
Veel taaltesten gebruiken zulke afbeeldingen.. Veel kinderen weten bij god niet wat het is..  ::)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3081863
Ik moest vanochtend nog denken dat je vroeger gewoon een vuilniszak aan straat zetten met alles erin en de hoeveelheid maakte niets uit en je hoefde er ook niet voor te betalen. Honden hebben was ook gratis!
Door Esther Q
#3081869
Anne in Duitsland schreef: Jaaa! En telefoonnummers die uit slechts drie cijfers bestonden, en postcodes waren er toen ook nog niet! ;D
Jij bent antiek joh!

De zwarte telefoon ken ik, die had mijn familie, maar die waren toen wel al antiek. Wij hadden de grijze. Zo leuk, die draaischijf, die kleine k*tknopjes vind ik maar niks.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3081871
Boeffie Blafmans schreef: Jij bent antiek joh!

De zwarte telefoon ken ik, die had mijn familie, maar die waren toen wel al antiek. Wij hadden de grijze. Zo leuk, die draaischijf, die kleine k*tknopjes vind ik maar niks.
Ik weet nog wel dat de telefoonnummers 5-cijferig waren.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3081903
Pauline schreef: Ik moest vanochtend nog denken dat je vroeger gewoon een vuilniszak aan straat zetten met alles erin en de hoeveelheid maakte niets uit en je hoefde er ook niet voor te betalen. Honden hebben was ook gratis!
pike schreef: Nee nee die plastic zakken bestonden ook nog niet. Zo'n zinken emmer hadden we. Daar mocht alles in.

Afbeelding
De vuilniszakken gaan hier nog steeds aan de straat.....
En zo'n zinken emmer heb ik in de keuken staan  ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3081908
Inge en Bono schreef: De vuilniszakken gaan hier nog steeds aan de straat.....
En zo'n zinken emmer heb ik in de keuken staan  ;D
Ja bij mijn moeder zijn ook nog steeds vuilniszakken voor het restafval. Speciale zakken van de gemeente die iets van 3 euro per stuk kosten.
Doranto schreef:wie kent de link nog tussen deze 2?
Afbeelding
Met mijn pink ging het ook  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door