Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3064790
2 franse bulldoggen.
Beide op 75 % kvv, 25% gesneden barf.
Ruby kan met haar minder dan halve gebit niet goed meer kauwen, maar regelmatig zelf gesneden vlees doet ze een moord voor.
Billy zijn net achter dat hij niet tegen rund kan, langzaam aan zetten we hem over op barf/kvv en dan nog zien in welke verhouding.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3064793
2 Chiwafwafs  :D Ze barfen 3 dagen in de week de overige dagen krijgen ze kvv. Ze beginnen alleen beiden steeds vaker te mutsen zowel met barf als kvv  >:(
Door BlissSpirit
#3064794
De Tervuerense dames eten hier 100% BARF.
Meneer kat vertikt het om ook maar iets van Barf of kvv te eten,.op een stukje gedroogd vlees na en een flintertje spiervlees.
Hij weet niet wat hij mist
Door Laura2004
#3064795
Kai, Thai Ridgback 12 jaar eet 100% barf
Yuka 7 jaar, klein harig hondje van 4-5 kg eet 100% barf.
Tequila bijna 4 jaar, pitbull achtig dingetje eet 100% barf.

Ziggy, 10 jaar, amstaff at  ook 100% barf.
Sarah, labrador/boerenfox mix at tot haar 16e 100% barf.

Hier in Spanje bestaat geen kvv, dus dat is geen optie, maar goed, ook al zou het bestaan dan zou ik het niet voeren.
Door El_Kato
#3064797
Manu Am. Bulldog x Dogo Argentino 90% Barf
Rana Old English Bulldog (Leavit lijn) 90% Barf
Mexi Engelse Bulldog 90% Barf

Sam HTK poezenbeest 90% Barf

90% Barf omdat ik de vis en pens (met de lappen gaan ze schudden en ik heb geen behoefte om de lappen fijn te snijden  :() altijd gemalen koop bij Degomeat en af en toe KVV bestel via Summerditches. KVV geeft wel heel makkelijk maar uiteindelijk wil ik toch graag zien wat ik voer dus blijven ze grotendeels op barf.  :)

Als we op vakantie gaan krijgen ze wel KVV. Ze zitten dan bij mijn ouders en ik ben allang al blij dat ze KVV willen voeren, is nog wel discussie geweest in het begin. De laatste keer had ik voor de vakantieperiode rollen bij Degomeat gekocht maar we hebben ook wel eens geld achter gelaten dat ze om de dag bij de plaatselijke supermarkt Smuldier en Rodi doosjes haalde. Dat voer ik verder nooit en voor de periode dat we op vakantie zijn vind ik dat een prima alternatief, beter dan brokken!

Sam blieft geen KVV die wil alleen het echte werk! Loopt echt bij zijn bakje vandaan als er KVV in ligt en dan moeten we hem in de gaten houden anders jat hij iets uit de bak van de honden  ;D
Door Annemarie Rijnveld
#3064808
2 x Labrador, en een soort JR op hoge poten, alle drie Barf en niets gemalen

De katten aten voornamelijk (zelf) gemalen vleesbotten of ''prooi'' en organen en vlees in blokjes gesneden...(katten zijn overleden)
Door miik
#3064809
2 border collies (6,5 en 10,5 jaar oud) en een chinese naakthond (1,5 jaar oud) die barfen 100%.
Mickey, kruising boomertje van 13,5 krijgt soms barf, maar meest kvv, bijna geen kiezen meer en barfen duurt erg lang....
Vivi, windhond/galgo van 6,5 die krijgt helft kvv en helft barf, omdat zij heeeel veeel moet eten, en dat krijgt ze niet weg als het alleen barf is, dan is het teveel...
Mijn 2 somali poezen barfen, soms kvv net hoe het uitkomt.
En de KVV maal ik meestal zelf.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door