Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3050181
Mooi, Pauline!  :)

Hoe ga je dat doen met de plavuizen totaan de kastjes? Over de plint heen?
Hier moet de plint in de bijkeuken ook nog steeds bijgewerkt worden, vandaar de vraag.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050190
-Annemarie- schreef: Mooi, Pauline!  :)

Hoe ga je dat doen met de plavuizen totaan de kastjes? Over de plint heen?
Hier moet de plint in de bijkeuken ook nog steeds bijgewerkt worden, vandaar de vraag.
Ja Annemarie! Vanmiddag tijdens mijn stofzuigronde werd al direct duidelijk waarom schilderen geen optie is... Ik bonk er steeds tegenaan en Eddies maat 47 laat altijd zwarte strepen achter.  :biggrin2:
Door monster
#3050195
Prachtig geworden. Ik kijk een beetje jaloers, want ons huis is een bouwput zonder keuken nu.
Maar 7 januari hoop ik dat alles goed komt.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3050244
Riek schreef: Dat is erg mooi geworden.
Maaruh, wat is Dasty?
Een soort vet/verf/beits/spuitgiet-afbijt. Krijg je iets niet schoon? Dasty even in laten trekken en je veegt het er allemaal af. Verkrijgbaar bij de Wibra ;-)
Door K&D
#3050253
Ohhh Pauline, wat prachtig!! :o  Ik weet hoe het was en vind het nu al schitterend. En met die tegeltjes wil je helemaal nooit meer verhuizen. :P Ik kom beslist kijken vandaag (niet meer) of morgen.
Tjsa, en maatje 47...daar valt weinig aan te veranderen zonder drastische maatregelen.  :biggrin2:
Fijne jaarwisseling en houd je taai he  :-*
Door El_Kato
#3050531
Zo mooi geworden zeg! Zeker als straks de tegeltjes er tegen aan zitten is het als nieuw. En dat voor een fractie van de prijs van een nieuwe keuken  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door