Tot voor kort hadden we hier geen DA-kosten, helaas wel veranderd nu Joep met de naweeën van zijn hernia kampt. Gelukkig hebben we een sponsor, scheelt alweer.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: WOW Theo.... Noppie eet net zoveel als Joris!Noppie is ook een grote knul![]()
MarkK schreef: Inkoopprijzen en het verbruik van je vriezer zijn ook erg variabelNee hoor, je weet toch wat je eigen vriezer gekost heeft en wat stroom je kost, je weet ook wat je aan kosten kwijt bent om je vlees op te halen dus dat kan je voor jezelf allemaal berekenen, als je het dan wil doen moet je het wel goed doendaarom is het denk ik persoonsgebonden, in mijn geval ben ik dan iets goedkoper uit, dan wel gelijk
![]()
MarkK schreef: Het zal toch individueel blijvenDat het gezonder is (met een goed menu en acceptabele kwaliteit) dat staat buiten kijf! Maar het is maar net hoe of wat, of het goedkoper is. Voor mij absoluut niet en op dierenarts kosten bespaar ik ook al niet. Maar als ik dan zie dat we ons 2 maanden terug ernstig zorgen maakte over spierverlies bij Oscar en we afgelopen week bij de dierenarts complimenten kregen hoe goed dat bijgetrokken is, dan weet ik wel waar dat door komt! En daar gaat het uiteindelijk om.mijn vriezertje was gratis, afschrijving is dus 0, kosten voor de stroom weet ik niet precies voor dit vriezertje. Brokken kwamen niet uit de doorsnee winkel maar werden gewoon bezorgd, weliswaar geen bezorgkosten maar in veel gevallen zijn die er wel.
De één koopt duurder in zoals je al zegt en hangt ook af van de lijntjes. Bedankt in ieder geval voor de feedback, maakt de prijs wel realistischertoch is het dan min of meer om het even wat je voert terwijl BARF veel gezonder is uiteindelijk lijkt mijn conclusie.
Martine-Tom schreef: Nee hoor, je weet toch wat je eigen vriezer gekost heeft en wat stroom je kost, je weet ook wat je aan kosten kwijt bent om je vlees op te halen dus dat kan je voor jezelf allemaal berekenen, als je het dan wil doen moet je het wel goed doenKosten vriezer 0![]()