Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3029686
Mini's 3-tal schreef: Nee, dat kan nog maar tot 19:00, dan lult ze dat wel recht.
En hoe laat dacht jij thuis te komen vanavond? ::) :biggrin2: :biggrin2:

Maar gezellig hoor, die beginnende kerstsfeer!
Door K&D
#3029688
Pauline schreef: Gevonden!!!
Voor alle drie de kleinkinderen eentje met gekleurde lichtjes....  ;D ;D Helemaal zelf bedacht, hij wilde persé gekleurd en ik kon praten als brugman.... En de linkse voor mijn schoonzusjes. Gemaakt van de resten die hij van de boompjes met ballen heeft gezaagd.
Jaaaaa, wij wachten nog even respectvol tot Klaas z'n stutten weer heeft getrokken richting Spanje dan zal ik de onze ook optuigen en een foto maken.  :D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3029694
K&D schreef: Jaaaaa, wij wachten nog even respectvol tot Klaas z'n stutten weer heeft getrokken richting Spanje dan zal ik de onze ook optuigen en een foto maken.  :D
Ik wacht in spanning af hoe die van jou gaat worden.....
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3029708
Maxi's 3-tal schreef: En hoe laat dacht jij thuis te komen vanavond? ::) :biggrin2: :biggrin2:

Maar gezellig hoor, die beginnende kerstsfeer!
Voorlopig niet. Sta nog in Dongen en het is 2u en een kwartier rijden naar de zaak. Daarna nog 20 minuten naar huis. Dus reken maar op een uur of 11, half 12.
Door sella
#3029843
Donderdag komt mijn mien dobbelsteen en daarna ga ik ook versieren, maar geen boom, wel lichtjes her en der en wat gezellige accenten, dan vindt ik het wel goed.
Door cj
#3030133
Mmmmm ik heb helemaal niets met de Kerst en Sinterklaas... Oh niet waar, de kleinkinderen geloven nog en dat vind ik waanzinnig leuk!
Maar bomen, beeldjes etc zijn niet aan mij besteed.
Ik heb een heel oud huis met hoge plafonds (3,5 meter)en leeuwenkoppen erop. Dat vind ik genoeg decoratie.
1 keer een kerstboom gehad en mijn honden vonden het geweldig, lekker tegen aan pissen!@##$%^&*
Niettemin, vind ik het bij een ander wel lief en leuk.
Echt!
Maar ik hou niet van prulletjes en dingetjes, weet dat het bij anderen leuk staat, maar weet er niks mee te doen.
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door