Kallista schreef: Ja, maar dan kunnen ze die dure bak niet meer rijden, dat kán toch nietDie witte schoonheid kreunt vast onder het krediet![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kallista schreef: Ja, maar dan kunnen ze die dure bak niet meer rijden, dat kán toch nietDie witte schoonheid kreunt vast onder het krediet![]()
![]()
sella schreef: Tja dat is natuurlijk de oorzaak dat wij in oude auto's rijdenhier een hele kleine auto (wel heel jong, nieuw gekocht 3 jaar geleden) om die reden.
Niet dat het dan geen drol uitmaakt hoe vies ze zijn, of dat we dan een grotere auto kunnen veroorloven om ons en hen comfortabel te vervoeren natuurlijk![]()
Lil schreef: hier een hele kleine auto (wel heel jong, nieuw gekocht 3 jaar geleden) om die reden.Daarom kocht ik 15 jaar geleden het bussie: als gezinsauto - 1 DH, 1 Lab en 1 Wiebe
Hij was 1 week oud, de honden zitten er dagelijks in (minimaal 1 keer, meestal 2 of 3 keer). Ik was natuurlijk naar de training geweest en het veld en het bos. Die reacties: die auto is nieuw, kijk hoe vies hij is![]()
![]()
Tja, ik had hem niet gekocht om alleen maar stil te staan, hij was gekocht en gemaakt op de beesten die hem zo ontzettend smerig maken.![]()
![]()
![]()
![]()
pike schreef: Die witte schoonheid kreunt vast onder het kredietEn het hoedje komt vast van de Koninklijke Kringloop, oftewel de oude inboedel van Bea.![]()