Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Kallista schreef: Ja, maar dan kunnen ze die dure bak niet meer rijden, dat kán toch niet  :D :biggrin2:
Die witte schoonheid kreunt vast onder het krediet  ::)
Door sella
Tja dat is natuurlijk de oorzaak dat wij in oude auto's rijden ::)
Niet dat het dan geen drol uitmaakt hoe vies ze zijn, of dat we dan een grotere auto kunnen veroorloven om ons en hen comfortabel te vervoeren natuurlijk :wavetowel2:
Door Lil
sella schreef: Tja dat is natuurlijk de oorzaak dat wij in oude auto's rijden ::)
Niet dat het dan geen drol uitmaakt hoe vies ze zijn, of dat we dan een grotere auto kunnen veroorloven om ons en hen comfortabel te vervoeren natuurlijk :wavetowel2:
hier een hele kleine auto (wel heel jong, nieuw gekocht 3 jaar geleden) om die reden.

Hij was 1 week oud, de honden zitten er dagelijks in (minimaal 1 keer, meestal 2 of 3 keer). Ik was natuurlijk naar de training geweest en het veld en het bos. Die reacties: die auto is nieuw, kijk hoe vies hij is  :o :o :o

Tja, ik had hem niet gekocht om alleen maar stil te staan, hij was gekocht en gemaakt op de beesten die hem zo ontzettend smerig maken.  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Ruisje
Lil schreef: hier een hele kleine auto (wel heel jong, nieuw gekocht 3 jaar geleden) om die reden.

Hij was 1 week oud, de honden zitten er dagelijks in (minimaal 1 keer, meestal 2 of 3 keer). Ik was natuurlijk naar de training geweest en het veld en het bos. Die reacties: die auto is nieuw, kijk hoe vies hij is  :o :o :o

Tja, ik had hem niet gekocht om alleen maar stil te staan, hij was gekocht en gemaakt op de beesten die hem zo ontzettend smerig maken.  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Daarom kocht ik 15 jaar geleden het bussie: als gezinsauto - 1 DH, 1 Lab en 1 Wiebe :biggrin2:
Door Ruisje
pike schreef: Die witte schoonheid kreunt vast onder het krediet  ::)
En het hoedje komt vast van de Koninklijke Kringloop, oftewel de oude inboedel van Bea. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door