kakocavi schreef: Mag ik je even complimenteren met het gedrag van je hondjes? Wat zijn ze beschaafd! Hoe ze zo keurig op een rijtje op hun beurt blijven wachten en het eten voorzichtig van je aanpakken. Je ziet het wel eens anders.Ja hoor, dat mag

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kakocavi schreef: Mag ik je even complimenteren met het gedrag van je hondjes? Wat zijn ze beschaafd! Hoe ze zo keurig op een rijtje op hun beurt blijven wachten en het eten voorzichtig van je aanpakken. Je ziet het wel eens anders.Ja hoor, dat mag
MarijeEnBoomer schreef: Enne Liz....Jaaaa, je hebt helemaal gelijk!!
Stop met verticaal filmen!!
kakocavi schreef: Mag ik je even complimenteren met het gedrag van je hondjes? Wat zijn ze beschaafd! Hoe ze zo keurig op een rijtje op hun beurt blijven wachten en het eten voorzichtig van je aanpakken. Je ziet het wel eens anders.Wel eens...ik zie het iedere dag anders
Lizzy schreef:Mooi, kan Charlie dan ook een weekje bij je in de leer?![]()
![]()
Ik zeg "echte wolf". Ja, stuur maar hoor![]()
Angelique schreef: Wel eens...ik zie het iedere dag anders![]()
Lizzy schreef: Wil je erbij zijn dan?Ja
MarijeEnBoomer schreef: JaSorry
Omdat jij veel fijnere mix maakt dan mij lukt!
We zouden samen spelen met groentes had je gezegd![]()
Lizzy schreef: SorryJeeeeeeeeej. Vergeten
Ik ga over 20 dagen weer maken! En nou geef ik je echt een gil![]()
Kaio schreef:Ik moest de opgedroogde mix er wel af bikken
Het commentaar blijft ook altijd leuktelefoon weer schoon?
Angelique schreef: Wel eens...ik zie het iedere dag andersJij hebt ook een Kat![]()
MarijeEnBoomer schreef: JeeeeeeeeejJe kunt natuurlijk ook met wat groenten van jezelf hier naar toe komen, maken we daar mix van, neem je het mee naar huis: heb je zelf ook nog wat aan de sessie gehad
Lizzy schreef: Je kunt natuurlijk ook met wat groenten van jezelf hier naar toe komen, maken we daar mix van, neem je het mee naar huis: heb je zelf ook nog wat aan de sessie gehadDat was ook het idee![]()