Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door spreeuwtje
Ik ben heel blij dat hij af is. Ik baal echt dat t zo lang geduurd heeft. Trigger is er inmiddels niet meer en t voelt een beetje als de kers na de taart zeg maar. Of hoe zeg je zo iets? Ik hoop (en Lies beaamde dat ook wel) dat Trigger strakjes weer een beetje thuis komt.
Door Extreme
:o Wowwww wat mooi, echt ongelovelijk zo mooi geschilderd, de details, prachtig.
Ik kan me voorstellen dat je baalt dat je er zolang overgedaan hebt, maar je hebt er nu voor gezorgd dat Trigger weer "thuis" komt.
Gefeliciteerd met je pronkstuk.
Door Zev
spreeuwtje schreef: Ik ben heel blij dat hij af is. Ik baal echt dat t zo lang geduurd heeft. Trigger is er inmiddels niet meer en t voelt een beetje als de kers na de taart zeg maar. Of hoe zeg je zo iets? Ik hoop (en Lies beaamde dat ook wel) dat Trigger strakjes weer een beetje thuis komt.
Wow wat is hij mooi geworden! En wat een zonde dat Trigger niet meer onder ons is  :'( Ik heb hem 1x mogen ontmoeten en wat was hij speciaal! Hij krijgt vast een mooi plekje bij Lies!
Door cairodyn
Zowwwww jij kan hier echt geld mee verdienen!!!! Ik was fan van Walty maar ook van jou als ik dit zo zie! Als je er mee verder wil, wil ik wel een schilderij van mijn hond echt geweldig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door