Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Normaal heb ik niets met dierendag, maar vandaag...:
Eerste dag na 1 oktober dat ik een auto en hond heb, dus lekker wandelen waar het mag (voor 1 oktober zijn heel veel plekken verboden voor honden). Dus vandaag toch dierendag!  :biggrin2:
MarijeEnBoomer schreef: Pupje heeft zichzelf een fikse kennelhoest gegeven.  :-\
We doen het dus rustig aan vandaag! Lekker haar kong vullen en een rustige wandeling door de buurt maken.
B is loops dus die wil een reu voor dierendag! Ik vermoed dat ze haar zin niet krijgt vandaag ;)
Scotch en Max weten ineens wel een leuk cadeautje voor zichzelf! :biggrin2:

Verder hier niets bijzonders. Als ik dit topic niet had gezien, had ik me niet eens gerealiseerd dat het dierendag is. :biggrin2: Bij verjaardagen gaat dat ook zo ("O ja, Max was eergisteren jarig"). Inclusief die van Herr Antje en mezelf. ::)
MarijeEnBoomer schreef: Pupje heeft zichzelf een fikse kennelhoest gegeven.  :-\
We doen het dus rustig aan vandaag! Lekker haar kong vullen en een rustige wandeling door de buurt maken.
B is loops dus die wil een reu voor dierendag! Ik vermoed dat ze haar zin niet krijgt vandaag ;)
Lullig...

Arm kind..... :'(
Door Urs
we geven de koeien een extra massage, de kalfjes gaan we plat knuffelen en de honden mogen doen waar ze zin in hebben.  :biggrin2:

En als het meezit word er vandaag nog een kalf geboren. Moeders loopt al 2 weken apart maar had er nog geen zin in.

Dierendag doen we niet aan, heb net wel even voorraad ingeslagen bij de Welkoop voor het kleinvee, 20 % korting op de dierenartikelen.
Ik doe wel aan dierendag. Dinky heeft inderdaad elke dag dierendag zoals veel dieren met een baasje ;-) vriendje roept alleen steeds tegen haar dat het dierendag is  ;D

Asiel heeft vandaag inzamelpunten in de stad waar ik dus langs zal om speeltjes (waar dinky teveel van heeft of niet naar omkijkt) en snoepjes voor de asieldieren te doneren. Daarvoor is het immers niet altijd feest ;-)

Vind het wel cru dat vandaag ook het offerfeest is  :-X
Persoonlijk loop ik al de hele dag (en gisteren ook al) in mineur, omdat exact een jaar geleden mijn lieve Hollander Frank is ingeslapen. Dat zal je ook nooit vergeten, op dierendag ......  :'( Wat mis ik die hond nog steeds  :'( :'(
Maar vanmiddag gaan we om de zinnen te verzetten lekker een flinke poos wandelen met Loes en Toby en waarschijnlijk ook met de jonge labrador van de overburen-die-nooit-verder-komt-dan-het-erf-en-die-ik-nu-een-beetje-aan-het-(her)opvoeden-ben met-hulp-van-Lucy-en-Toob.
Qua voedsel is het hier elke dag dierendag  :D.
Martine-Tom schreef: Denk dat ik Tom maar eens een dentastix geef...krijgt die arme knul ook eindelijk eens iets goeds voor zijn tanden  :biggrin2:
Katten dan maar Whiskas "als het aan de kat lag, kocht ie Whiskas"  ;D
Monster eet alleen whiskas helaas. Zelfs kvv voor katten
geprobeerd,  maar niks. Lekker veel aanbiedingen vandaag, dusflink whiskas ingesllagen.
Een wesp vond dat je wel een prikje P mocht nemen voor dierendag.
Die wesp heeft het einde van dierendag niet gehaald en P heeft een dikke lip.
Dit alles terwijl wij uit huis zijn om alle vlooien in huis te doden met een bom.
Iets zegt me dat ik best veel dierenkarmapunten kwijt ben na vandaag  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door