Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
Dank je, het is nog steeds onwerkelijk hoor! Knijp mij af en toe toch maar eens om te kijken of ik niet wakker wordt..
Binno schreef: fantastisch, je moet het maar doen!  :thumbsupup: Afbeelding
Door charmed
Dank je. Ik heb elke dag het gevoel dat ik te veel gegeten heb hoor. Let wel goed op wat ik eet.
tt-tjes schreef: Zo hé, complimenten hoor. Wat een doorzettingsvermogen.
Door charmed
Het enige wat ik doe is bewegen (wandelen) squats en gezond eten. Zou niet weten hoe ik het anders moet doen. Ben al meer gaan eten, maar dat heeft tot nu toe geen stop in het gebeuren gezet. Ben nu de laatste vetjes nog aan het omzetten in spieren. Ik mag 7 oktober op de weegschaal, ben heel benieuwd wat die aan zal geven, weer 81 kilo net als in juni (maat 38) of..... (in december woog ik 79 kilo bij maat 42), nu heb ik maat 36.. Hoop toch dat er een paar kilo af is in gewicht.. gewoon voor de psyche  :biggrin2: Maar spieren is ook wel goed hoor. Maar vind het wel leuk klinken, 75 kilo of zo..
lauraV schreef: sow ... maar meer moet je niet afvallen hoor!!!  :)
Door charmed
Whaaa nee, alsjeblieft niet. Had voorheen alleen maar zwarte broeken, nu veelal gekleurd of met een werkje erop, of streepjes. Vooral felle kleuren vind ik leuk. Ik dacht ook van als ik straks slank ben maak ik een paar broeken van deze op maat.. Nou mooi niet! Ben er klaar mee :) Geef mij maar moderne kleding, niet van die rechte wijde pijpen, maar een lekkere strakke gekleurde bewerkte broek.

Van de week bij H&M 1 jurkje en 1 truitje gekocht, maatje S (supertrots dus) H&M heeft vaak de kleding wat kleiner dan bij andere winkels. en toch pas ik in een S-je :)  glim glim :)
dinky89 schreef: Kan je er 2 broeken van maken die lekker zitten  ;D
Door cj
Ik vind het megaknap van je. Maar hoe pas jij in godsnaam in een S vd H&M???? Ik ben 1.75 weeg 59 kg en ik heb nog nooit in een S gepast. Maat S is voor mij van die 12jarige barbiemeisjes die alles aan kunnen.
Saskia
Door -Saskia-
cj schreef: Ik vind het megaknap van je. Maar hoe pas jij in godsnaam in een S vd H&M???? Ik ben 1.75 weeg 59 kg en ik heb nog nooit in een S gepast. Maat S is voor mij van die 12jarige barbiemeisjes die alles aan kunnen.
Saskia
:biggrin2:
We heten hetzelfde, wegen hetzelfde en vinden hetzelfde.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door