Borke schreef: zou dat de oplossing zijn, een speciale brok?Die bestaat volgens mij wel....RC Calm

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: zou dat de oplossing zijn, een speciale brok?Die bestaat volgens mij wel....RC Calm
Martine-Tom schreef: Die bestaat volgens mij wel....RC CalmOh kijk, eindelijk een potentiele remedie![]()
Pauline schreef: Misschien toch voorzichtige rubberen-hamer-therapie?Als je dat voorzichtig doet, dan gaat ze met de hamer spelen![]()
![]()
![]()
Borke schreef: Wat moet ik doen met een Maine Coon poes van wel liefst 11.5 jaar die luid krijsend door de kamer heen en weer loopt te rennen.Ik zou gewoon het aanrecht en de lamellen weg doen, dan ben je van dat probleem verlost
Met een aanloop op het aanrecht springt, ook krijsend en daarna weer naar de andere kant van de kamer rent en dwars door de lamellen loopt te rennen?
Haar vriendinnetje van een jaar ouder ligt rustig op een stoel, zoals een bejaarde poes betaamt.
Sofi kan er niet van slapen, arme hond!
Zou je katten ritalin kunnen geven
Kan iemand me wat lenen![]()
nova schreef: Ik zou gewoon het aanrecht en de lamellen weg doen, dan ben je van dat probleem verlostMaar zonder aanrecht, heb ik hier als vrouw geen recht meer
Heb je ook gen rubberen hamer nodig, da's echt dieronvriendelijk
Extreme schreef: Oordoppen in en zonnebril op 8)Lekker, bitterballen!
Stopt je adhd kat vanzelf wel met krijzen en rennen
Bitterballen zouden ook rustgevend zijn volgens sommige bp'ers![]()
Pauline schreef: Misschien toch voorzichtige rubberen-hamer-therapie?Daar krijg je weer zo,n rommel van.![]()
![]()
![]()
de Meiden schreef: Is ze dementerend?+1
Mini's 3-tal schreef: +1Neuh, ze is al vanaf het moment dat ze als kitten bij ons kwam, gedraagt zich nog als een jonge poes, spoort gewoon niet.
Denk dat ze het allemaal niet meer zo goed op een rijtje heeft. Laat ze naar jullie toe ook veranderd gedrag zien?