Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2994372
We hebben er ook veel zin in. Tuurlijk weet ik dat ik nog wel eens zal zuchten als "takkie" zoals ze nu de werknaam heeft weer eens streken uithaalt waarvan ik denk.....takketeef dat is niet de bedoeling hahaha maar dat is dan toch echt mijn eigen schuld door voor zo'n eigenwijs ding te kiezen:-)
En waarom een meisje. Omdat je dan zo lekker die buik kan aaien als ze op schoot ligt zonder dat er een dienstpistool in de weg zit Hihi
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2994383
Nu bestaat er voor mij natuurlijk niets anders dan teckels, ik weet niet anders dan teckels, ik ken niet anders dan teckels, zijn er ook andere honden?? Maar eigenwijs.... dat is eigenlijk niet eens het goede woord vind ik. Ze zijn enorm zelfdenkend en maken hun eigen beslissingen, zo ervaar ik het tenminste. Luisteren kunnen ze idd net zo goed als welke herder dan ook, of ze er zin in hebben is vaak wel afwachten. Misschien hebben ze namelijk op dat moment dat je iets van ze vraagt besloten dat ze iets anders gaan doen!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-*
#2994778
[quote="Pauline"]
Nu bestaat er voor mij natuurlijk niets anders dan teckels, ik weet niet anders dan teckels, ik ken niet anders dan teckels, zijn er ook andere honden?? Maar eigenwijs.... dat is eigenlijk niet eens het goede woord vind ik. Ze zijn enorm zelfdenkend en maken hun eigen beslissingen, zo ervaar ik het tenminste. Luisteren kunnen ze idd net zo goed als welke herder dan ook, of ze er zin in hebben is vaak wel afwachten. Misschien hebben ze namelijk op dat moment dat je iets van ze vraagt besloten dat ze iets anders gaan doen!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-*
[/quote]

Als ik jou beschrijving lees voldoet t eigenlijk helemaal aan mijn verwachtingen en ik heb er dan ook erg veel zin in:-))
Door Lida. S
#2994799
Mijn eerste teckel was een standaard, daarna altijd dwerg en kaninchens gehad.  Natuurlijk hebben ze allemaal hun eigen karakter, maar allemaal waren ze niet van plan iets te doen waar ze geen zin in hadden. Soms moesten ze wel, en dat wisten ze dan ook, maar dan liepen ze beledigd met afgezakte schouders, alsof  ze het leed van de hele wereld mee moesten sjouwen. Gelukkig is plukkie gek op koekies, dus redelijk snel te verleiden, maar het betekent wel dat ze bij iedere wandeling achterblijft en wacht tot ik haar roep, dan komt ze aangevlogen, omdat ze dan een koekje krijgt
Door Jantina
#2994807
[quote="Lida. S"]
Mijn eerste teckel was een standaard, daarna altijd dwerg en kaninchens gehad.  Natuurlijk hebben ze allemaal hun eigen karakter, maar allemaal waren ze niet van plan iets te doen waar ze geen zin in hadden. Soms moesten ze wel, en dat wisten ze dan ook, maar dan liepen ze beledigd met afgezakte schouders, alsof  ze het leed van de hele wereld mee moesten sjouwen. Gelukkig is plukkie gek op koekies, dus redelijk snel te verleiden, maar het betekent wel dat ze bij iedere wandeling achterblijft en wacht tot ik haar roep, dan komt ze aangevlogen, omdat ze dan een koekje krijgt
[/quote]

Maar dat is slim, niet eigenwijs.  :P
#2994809
[quote="Danny"]
Oh wat leuk!
Van waar de keuze voor dit ras tussen de herdertjes?
[/quote]

Altijd al een klein hondje erbij willen hebben en een vriendin van mij fokt hiermee en ze dus van dichtbij mee gemaakt en ook de puppies en gesneuveld:-)
Gebruikersavatar
Door Sher
#2994875
[quote="Jantina"]
Maar dat is slim, niet eigenwijs.  :P
[/quote]
Precies, dat kan Tilly ook en die is niet eigenwijs en geen teckel.  :P

Het lijkt me een geweldig leuk gezicht, zo'n teckeltje tussen de herders.
#2995115
Oh...het is al een teckel natuurlijk, maar ik voorspel dat deze nog meer uit gaat halen.... ze heeft tenslotte 4 flinke jongens die haar beschermen! ( hoopt ze...  ;D)
Veel plezier met de voorpret !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door