Hylos schreef: Vreselijk domme reclame is dat idd!En je geeft ze als je van ze houdt!
Net als die van Millbemax.. "Ze zijn er dol op!" Alsof het lekkere snoepjes zijn voor je hond ofzo..![]()
Nou, dan hou ik dus niet van Oscar, voor geen ene sikkepit

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hylos schreef: Vreselijk domme reclame is dat idd!En je geeft ze als je van ze houdt!
Net als die van Millbemax.. "Ze zijn er dol op!" Alsof het lekkere snoepjes zijn voor je hond ofzo..![]()
inge58 schreef: Ik heb ooit een oud werknemer van een brokkenfabrikant horen vertellen dat ze daar per order ( van bv RC) bekijken welk vormpje er in de machine moet.Dat verbaast mij nou weer niks.
Ook of er eventueel een beetje bietensap bij moet vanwege de kleur, een snufje zout of juist niet en hoppa.....draaien maar.
Met hetzelfde deeg maken ze vervolgens ook de brokken van de boerenbond,alleen een ander kleurstofje erbij en en andere verpakking.![]()
Dian schreef: Ik houd niet genoeg van Rakker![]()
![]()
Pas als ik echt van hem houd geef ik hem van die kuipjes van Ceasar volgens de reclame van een spierwitte hond die met een roos in zijn bek met nog steeds spierwitte pootjes het huis binnen komt
Ik doe altijd mijn handen om zijn oren zodat hij het niet hoort. Anders ben ik niet een goede baas. Zoekt hij vast een andere baas
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Ze zijn ook heel driftig bezig met winkels binnen winkels te openen. Een DSZ krijgt dan een hele stelling van RC met een TV en prachtige reclame, etc. etc. Je moet dan als DSZ wel RC adviseren natuurlijk. Niks = voor niks.En als je die pracht en praal dan ziet, zou je niet denken dat het slecht gaat. Winkeltechnisch gezien is het namelijk superstrak, je zou je voeten vegen voor je er binnen gaat
Mini's 3-tal schreef: En als je die pracht en praal dan ziet, zou je niet denken dat het slecht gaat. Winkeltechnisch gezien is het namelijk superstrak, je zou je voeten vegen voor je er binnen gaat![]()
![]()
chipjolie schreef: Ik kon het niet laten om gister in de dierenwinkel even snel wat foto s te maken van de ingrediënten op verwchillende hondenrassen zakken van rcAls je dat wilt weten kun je het beste even op Zooplus kijken. Daar verkopen ze alle soorten en overal staat een beschrijving bij. Bij Labradors zit er bijvoorbeeld minder energie en meer vezels in het voer, omdat die snel dik worden, en voor Duitse Herders hebben ze voer dat beter zou verteren omdat die vaker spijsverteringsproblemen hebben.
Mopshond
Duitse herder
Rotweiler
Enig idee wat ze nou bedoelen met dat ieder ras iets heel specifieks nodig heeft?
Specifice dierlijke bijproducten? Specifieke graan?...
chipjolie schreef: Ik kon het niet laten om gister in de dierenwinkel even snel wat foto s te maken van de ingrediënten op verwchillende hondenrassen zakken van rcZou zeggen, stuur de vraag eens op naar royal canin
Enig idee wat ze nou bedoelen met dat ieder ras iets heel specifieks nodig heeft?
Specifice dierlijke bijproducten? Specifieke graan?...
dinky89 schreef: Zou zeggen, stuur de vraag eens op naar royal caninZo ingewikkeld is het niet, neem de rasspecifieke aandoeningen en zoek op wat je daarbij zou supplementeren, over het algemeen is dat wat ze erin stoppen![]()
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze daarop te zeggen hebben![]()