Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
:'(
Jacy is geen fairpup..  :'( Hij was 'voorraadig', zijn zusje was zelfs 'over', die heeft tot 8 maanden bij de fokker geleefd tot iemand haar op wou halen.. Wat een ongelofelijk slechte fokker had ik toch..  :'(

Gelukkig heeft hij nu een best huisje en is zijn fokker trots op zijn HD-A heupen.
Door chipjolie
Nou ik vind het wel goed. En natuurlijk bedoelen ze jou fokker er niet mee fenixjuh, ik denk dat je zelf ook wel weet wat "op voorraad" is.
Er zijn helaas nogsteeds heeeeel veel hersenloze mensen die bij handelaren dierenwinkels of broodfokkers kopen dus hoe meer duidelijkheid hoe beter
Door Inge en Bono
Maar die 'herzenlozen' doen zo'n test toch niet.
Er is zóveel bekend over broodfok, maar toch komen mensen er pas achteraf achter dat hun hondje van een broodfokker komt. En ze komen er vooral pas achter als hun pupje problemen heeft
En dan willen ze anderen waarschuwen, iets wat niet lukt, omdat de mensen die ze willen waarschuwen er óók pas achterkomen nadat dat hondje problemen kreeg  :-X
Door Lizzy
Inge en Bono schreef: Maar die 'herzenlozen' doen zo'n test toch niet.
Er is zóveel bekend over broodfok, maar toch komen mensen er pas achteraf achter dat hun hondje van een broodfokker komt. En ze komen er vooral pas achter als hun pupje problemen heeft
En dan willen ze anderen waarschuwen, iets wat niet lukt, omdat de mensen die ze willen waarschuwen er óók pas achterkomen nadat dat hondje problemen kreeg :-X
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar als helpt het maar in 2 gevallen. Is toch weer 2 gevallen. Komt bij..., wat moet je dan? Heb jij een beter idee? (is geen aanval hoor, echt niet, het is een vraag!).
Door Erna
Ik denk wel dat ze beter hadden kunnen nadenken over de vragen die gesteld worden. Bij de vragen of je geschikt of ongeschikt bent voor een hond ben je ongeschikt wanneer je niet gediend bent van poep op je bank. Nu ben ik redelijk honden minded maar poep op mijn bank gaat zelfs mij een beetje ver.
Door Inge en Bono
Inmiddels heb ik dit filmpje:

een paar keer voorbij zien komen op tv. Kort maar krachtig en hopelijk een eye-opener. Ik wist niet dat er een dergelijk promo-filmpje uitgezonden zou gaan worden op tv(ik dacht alleen het filmpje over de fairfok pup op de site) Maar op deze manier worden veel meer mensen bereikt en hopelijk tot nadenken gestemd :)
Door Ponneke
Kan mijzelf feliciteren, ik fok Fair puppen. :biggrin2:
Helaas ben ik ongeschikt om honden te hebben...ik wil geen poep en/of slijm op de bank. :-[
Dus...wat nu?....hoe is t mogelijk dat ik toch fairpuppen fok???
Wie het weet, mag het zeggen. :-\
Door Martine-Tom
Ik mag ook al geen hond  8)
Kan niet zeggen dat ik de lijst nou echt heel representatief vind maar het is wel een leuke nadenker voor mensen die niet weten wat het is om een hond te hebben en er overhaast aan gaan beginnen, die krabben zich mss nog eens 2 maal achter de oren na deze vragen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door