Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aurora Borealis
M@rina schreef: Wij hebben mee naar Frankrijk:

Chicago Fire, een serie over een brandweerkazerne, van de maker van Law and Order
The True Detective, nog niet gekeken maar heel goed aangeschreven.

Verder zijn wij verzot op Scandinavische series zoals; The Killing, The bridges, Maar ook Dicte, Arne Dahl, Irene huss,Those who kil, Vargveum, van Veeteren.....
wij ook  ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
Dexter (favo)
True Blood
Breaking Bad (favo)
The Bridge
Een oudje maar STEENGOED: Six Feet Under (favo)
House of Cards (favo)
Borgen
Door Joaquin
Breaking Bad! Geweldig goed!
Lost
True detective
Parenthood (Heel mooi)
Shameless
Orange is the new black
The Shield
Girls (lollig)
Dexter

Films: Inside Man, I am Sam, American Gangster, Prisoners, The Hurt Locker, Babel, Body Of Lies, Collateral, Magic Mike  ;D Reservation Road,  The Lincoln Lawyer, The Next Three Days, The Departed, We Own The Night, Whats Eating Gilbert Grape (Leonardo is daar nog jong maar wat acteert hij geweldig) Heat blijft ook geniaal ook al is die uit 1995
Door Anne in Zweden
Ik merk dat ik nooit tv kijk, ik ken bijna geen enkele van de genoemde series! :-X Heb in Zweden maar weer eens mijn ouwelullenverzameling bij me: de complete series Morse en Lewis, alsmede Cadfael. ::)
Door Martine-Tom
Mijn tv is ook in geen weken meer aan geweest...ben de afstandsbediening ook al tijden kwijt  :biggrin2:
Door Aurora Borealis
Anne in Duitsland schreef: Ik merk dat ik nooit tv kijk, ik ken bijna geen enkele van de genoemde series! :-X Heb in Zweden maar weer eens mijn ouwelullenverzameling bij me: de complete series Morse en Lewis, alsmede Cadfael. ::)
die kijk ik ook nog heel vaak samen met alle Scandinavische series. raak er niet op uitgekeken van de winter weer lekker houtkachel aan en dan kijken maar zonder irritante reclame tussen door  ;D
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Ik merk dat ik nooit tv kijk, ik ken bijna geen enkele van de genoemde series! :-X Heb in Zweden maar weer eens mijn ouwelullenverzameling bij me: de complete series Morse en Lewis, alsmede Cadfael. ::)
Roodkapje deel 1 t/m 8 lijkt me echt iets voor jou!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door