Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Ja, zoals zoveel planten, maar ik moet hier de 1ste hond en kip nog tegenkomen die aan de hortensia's vreet.Dan moet je even bij medisch gaan lezen
Martine-Tom schreef: Dan moet je even bij medisch gaan lezenDaar lees ik nog steeds niet zo heel veel bijzonders. Hond eet vermoedelijk blaadje hortensia, vreet daarna gras en kotst het weer uit. Honden vreten om minder en niks ook gras om het weer uit te kotsen. Hond van vrienden van mij is overleden aan een perforatie/inwendige bloeding na het eten van een rozenstruik. En toch hoor of zie ik daar niemand over.
Ik ook hoor, hier laten ze alle planten met rust gelukkig, Tom vreet alleen madeliefjes en paardebloemen![]()
Angelique schreef: Daar lees ik nog steeds niet zo heel veel bijzonders. Hond eet vermoedelijk blaadje hortensia, vreet daarna gras en kotst het weer uit. Honden vreten om minder en niks ook gras om het weer uit te kotsen. Hond van vrienden van mij is overleden aan een perforatie/inwendige bloeding na het eten van een rozenstruik. En toch hoor of zie ik daar niemand over.Heb je gelijk in
Maar goed, om alle problemen voor te zijn opteer ik voor klinkers.![]()
Angelique schreef: Ja, zoals zoveel planten, maar ik moet hier de 1ste hond en kip nog tegenkomen die aan de hortensia's vreet.Kom maar naar hier! Nelson is er dol op! Zowel de stengels als de bloemen.
koekje schreef: Japanse duizendknoop is ook leuk.Grapje zeker?