Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
O heerlijk zo'n e-bike.
Met wat voor soort motor heb je? Ben ah oriënteren en hoor regelmatig dat de middenmotor ideaal is?
Voorlopig nog niet echt de tijd om een paar proefritten te maken maar hoop zo ook al wat ervaringsverhalen op te doen  :)
Door Lida. S
Nynke schreef: Heel veel plezier ermee Lida !!  Ik heb de link doorgestuurd naar mijn schoonmoeder, die durft niet meer te fietsen omdat ze in 1 been weinig gevoel meer eeft na een auto-ongeluk een paar jaar geleden.
Het is echt een fiets voor mensen die onzeker zijn en/of onstabiel.
Door Lil
Heel veel plezier!!!

Ik heb sinds een paar weken een extreem goedkope ebike en ben zoooooo blij ermee! Ga ermee naar station en naar de winkel en dat terwijl ik fietsen haatte en met die pokke berg hier helemaal. Doe het nu bijna fluitend (over 2 maanden als er meer conditie is).
Door sella
Heel veel fietsplezier.
Ik ben aan het sparen voor een ebike.
Door smulpaap
Wat leuk Lida . Ik hoop dat er nog heel wat mooi weer gaat komen  ;) Heel veel plezier met je fiets
Door Borke
Lida. S schreef: ik weet niet hoe ik een foto hier moet plaatsen. Maar als je alleen de fiets wilt zien: het is de Gazelle Balance Innergy.
Daar heb ik vorig jaar een proefrit mee gemaakt en het voelde heel veilig!
Toch een andere fiets gekozen odat ik die fijner vond trappen met een middenmotor.
Maar het is een hele fraaie fiets die je hebt, ziet er leuk uit ook trouwens!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door