Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ruisje schreef: Een matras! Kinderbed formaat of half eenpersoons met daarover een vochtdichte hoes en daarover een hoes (zoals een hoeslaken). De hoes was je gewoon regelmatig.Een half een persoons matras, heb je gewoon een matras door de midden gezaagd?
Ik heb een half eenpersoons matras met waterdichte hoes plus daarover zelfgemaakte hoezen op de overloop liggen. Daar slapen onze honden altijd 's nachts. Het halve matras is al meer dan 10 jaar oud, niet doorgezakt en meurt niet.![]()
lianneke schreef: Het Ikeabed lijkt me ook wel wat, voor het Herderinnetje dan, helaas heeft ikea nog geen webshop geloof ik. Ik haat Ikea, maar ja , moet er wel wat voor over hebben natuurlijk..Ikea heeft een webshop............
lianneke schreef: Een half een persoons matras, heb je gewoon een matras door de midden gezaagd?Ja! Was al in 2000. Had 2 kussens nodig voor mijn labrador en duitse herder. Ik had een goedkoop matras bij leen bakker gekocht - eerst de stof doorgeknipt, iets voorbij het midden aan de ene kant en precies andersom aan de andere kant zodat het te lange stuk stof over het doorgezaagde gedeelte van elke stuk kon. Schuim doorgesneden en veren doorgezaagd. Lijkt allemaal meer werk dan het was hoor.
Een Leonberger heeft natuurlijk wel een flink bed nodig..
Tanna schreef: Ikea heeft een webshop............Oooohh, ikea heeft een webshop, wist ik niet. Dacht dat het online bestellen was en afhalen in de winkel.![]()