Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
spreeuwtje schreef: Jeetje juist jij met je beperkte zicht hoort deze pech niet te hebben!!
Ik duim mee. :-*
Dat wou ik net schrijven !! 

Ik duim hard mee wijffie !!!!! 
Door Sher
Pffffff vreselijk! Mijn opa en oom hadden het ook, al kwam het bij hen niet door suikerziekte. Ik duim voor je.
Door Malamoods
MargaS schreef: Hoop voor je dat het "gewoon"mouches zijn. DUIM!
Nee, het zijn geen gewone mouches. Het is een bloeding. Dat is op de eerste echo gezien.
Door Malamoods
spreeuwtje schreef: Jeetje juist jij met je beperkte zicht hoort deze pech niet te hebben!!
Ik duim mee. :-*
Yep, dit is inderdaad dubbel pech...  :(
Baal vooral omdat ik mijn waardes nu zo goed heb en gezondheids technisch ik zoveel sprongen vooruit maak. Ben nu 16 kg kwijt, kan sporten en het gaat in dat opzicht beter dan ooit met me... En dan nu weer dit..
Door Malamoods
Er is niks veranderd, ziet er nog hetzelfde uit als bij de vorige echo. Arts leek daar toch enigzins verbaasd (of is het teleurgesteld?) over... Normaal is dit een indicatie om te opereren, maar met mijn ogen is dat vragen om complicaties, dus dat wordt 'm voorlopig niet.... Advies is nu afwachten en over een maand weer een echo en controle afspraak...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door