Martine-Tom schreef: Nee ik teken sowieso nooit petitiesIk ben het helemaal met je eens !
Ik verbaas me gewoon, nu het labjes zijn is het land te klein, maar alle katten, konijnen, beagles, ratten, muizen enz dan?
Ja ik ben tegen testen als er een alternatief is, maar dat is er nu eenmaal niet altijd, geen idee of er hier een alternatief is, ik denk het niet, en ik denk dat als het er zou zijn de uni dat alternatief ook wel zou prefereren...
Denk dat het trouwens wel om het jasje gaat, 4 okt word er een stille tocht gehouden voor deze labs....is dat ooit al gebeurd voor konijnen? Volgens mij niet, en mijn FB tijdlijn is nog nooit zo overspoeld geweest met mensen die moesten melden wat ze ervan vonden als bij deze testen...dus om te zeggen dat het er niks mee van doen heeft dat dit labjes zijn lijkt me ook niet geheel juist.
Ook ik ben fel tegen dierenproeven, maar heb me de laatste dagen met verbazing zitten kijken hoevaak dit idd op FB verspreid is omdat het nu labjes betreft
Ja ik moet er niet aan denken dat er een labje gebruikt zal worden, maar als ze een asbakje gebruiken vind ik dat net zo erg
Op het Labradorforum kwam dit ook voorbij en heb ik ook mijn mening gegeven, maar labjes schijnt voor veel mensen toch anders te zijn (zieliger?)
Een petitie tegen ALLE dierenproeven zou ik tekenen, nu in het geval van een petitie voor alleen de labjes teken ik niet, want wat er al gezegd is ... Wat voor dieren worden er dan gebruikt ? En is dat dan minder zielig ?