Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2994849
Gisteren bij de neurochirurg geweest. Dezelfde die volgens de neuroloog absoluut niet wilde opereren........ Hij heeft nu contact gehad met de arts van de pijnbestrijding en hij wil nu wel opereren, schiet mij maar lek. Omdat de MRI van 1 april was, wil hij nu een nieuwe MRI. Ik heb namelijk 2 problemen, naast de hernia ook een kanaalstenose (dan worden de zenuwen die in het midden van de wervel zitten platgedrukt, omdat het gat waar die zenuwen doorheen moeten te klein is). Die zit 1 niveau hoger dan de hernia. Hij wil nu kijken waar de pijn vandaan komt. Van de hernia of van de kanaalstenose of van beide. Als het laatste het geval is, wordt het een dubbele operatie.

hierop is goed een stenose te zien:
Afbeelding

op het 1e plaatje zie je een mooi "gat" waar de zenuwen doorheen lopen, op het 2e plaatje zie je dat het gat bijna dicht is en de zenuwen in elkaar drukt.........
#2994905
Een operatie is natuurlijk niet leuk, maar als je er mee van je klachten af kunt komen zou dat toch wel erg fijn zijn. Het is toch wel erg zuur dat je, nu je een fors aantal kilo's kwijt bent, nog steeds niet lekker mobiel bent. :-\ Ik duim voor een geslaagde operatie en een goed herstel en hoop dat je dan eindelijk eens pijnvrij kunt gaan genieten van een lekkere wandeling met de honden!
#2995180
Ik hoop dat ze de oorzaak voor je kunnen verhelpen.
Als je dan weer na de revalidatie beter kunt lopen, zal alles stukken makkelijker gaan.
Van mij mag het wel eens een keertje voor je!
Je hebt genoeg voor je kiezen gehad en de zon mag zeker weer eens gaan schijnen in je leven!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door