Zelf zou ik het schoonpoetsen overlaten aan de kraan...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:Ik begon te denken dat ik de enige was.never ever of my life.
Nynke schreef: ik herinner mij ooit eens gelezen te hebben dat het genezend werkt, als de hond aan je wondjes likt![]()
![]()
*Lia* schreef:De hele wereld barst van de bacteriën! Is maar goed ook.
Dat is een fabeltje hoor Nyn. Ik heb pas nog gehoord/gezien op tv dat de hondenbek barst van de bacteriën . Dus hier wordt niet aan mijn wondjes gelikt![]()
*Lia* schreef:Ja, maar naast ziekmakende bacteriën zijn er ook heeeeel veel goede, en die zitten ook in de bek van je hond. En meestal bestrijden die vele goede de kwade.
Dat is een fabeltje hoor Nyn. Ik heb pas nog gehoord/gezien op tv dat de hondenbek barst van de bacteriën . Dus hier wordt niet aan mijn wondjes gelikt![]()
Ruisje schreef: Ja, maar naast ziekmakende bacteriën zijn er ook heeeeel veel goede, en die zitten ook in de bek van je hond. En meestal bestrijden die vele goede de kwade.![]()
Ruisje schreef: Ja, maar naast ziekmakende bacteriën zijn er ook heeeeel veel goede, en die zitten ook in de bek van je hond. En meestal bestrijden die vele goede de kwade.Tja, zonder bacteriën kunnen we niet eens ons eten verteren![]()