Esther Q schreef: Ik hoop dat Anne hem ook in haar auto stopt, jaHahaha, als ik hem "vergeet" mee te nemen, dan stoppen de reuen hem wel in de auto! Die hebben hun buik totaal compleet vol van dat jonge, wilde ding!![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Esther Q schreef: Ik hoop dat Anne hem ook in haar auto stopt, jaHahaha, als ik hem "vergeet" mee te nemen, dan stoppen de reuen hem wel in de auto! Die hebben hun buik totaal compleet vol van dat jonge, wilde ding!![]()
joel schreef: o wat een leukert!!!Verser vlees dan dit is er nog niet vervoerd met een bp-lijntje, geloof ik.
dus Anne is weer goed in andere dingen
Wanneer mag hij overkomen?
Esther Q schreef: Ga jij eens gauw weg hierWe komen zaterdag over een week (23.8 ) aan bij oes hoes (da's Drents voor vårt hus
Geen idee wanneer hij komt, Aaaannneee???
Esther Q schreef: Hm... jullie maken me een beetje bang, Anne is idd wel heel errug stilAnne was de hele dag lentebok tanken in Drenthe vandaag. Kwestie van prioriteiten.![]()
Anne in Duitsland schreef: Verser vlees dan dit is er nog niet vervoerd met een bp-lijntje, geloof ik.Whahaha!![]()
Borke schreef: Anne heeft zijn oren scheef getrokkenNee nee, Anne is hem goed aan het opvoeden![]()
Anne in Duitsland schreef: Hij oogt zo nat doordat hij net met Laika heeft gespeeld. (Slobberslobber...tjek.......waterproof......... missie geslaagd)