Maar heb jij dan bv niet gewoon een bel om te bellen? Dat lijkt me al zo'n simpele oplossing...waarom zou je die niet op je fiets zetten?
Heb ook al eens gedacht dat een normale bel (met klepel, die je dus hoort) verplicht te stellen aan de mtb'ers. Dan hoor je ze ook vanaf de andere kant van een heuveltje al aankomen en kun je er op inspringen.
patt schreef:
Durf het haast niet te zeggen haha maar op de dijk ,goede omstandigheden kan ik er zo n 3 kwartier 45 mee maar das kinderspel bij sommige andere.Die snelheid rij ik even voor de duidelijkheid
niet op bospaden,woonwijken of het gangpad bij de ah om maar wat te noemen.
En ik mag dus op de weg maar liever rij je op het het fietspad want auto s willen weleens corrigerend rijden ;)wat is het leven eigenlijk zwaar met al die ergenissen
Er zijn ook wel gewoon te veel mensen overal

en de gemeente is hier ook wel deel aan, bijna elke normaal pad is ook een mtb pad, er is maar 1 losloop pad voor honden en dat ligt naast een fietspad en weg, onder een boomklimroute, voor een pannekoeken restaurant met grote speeltuin en kinderboerderij. No way dat ik ze daar los laat.
We hebben hier echt veel bos, en ik snap niet zo goed dat ze niet wat meer regeltjes en aparte gebieden maken...