Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
K&D schreef: Je zou eigenlijk iets ontstekingsremmend moeten slikken (een NSAID) maar ik weet niet of dat mag met morfine?
Ja hoor dat mag, ik slik en tramadol, en paracetamol en een nsaid.
Door kiara
Doe ik al hoor ibuprofen 600 Mg
Weet de dokter niet maar dat hoeft ook niet ben nog niet omgevallen dus zal wel loslopen
Alleen mijn lever vind het niet fijn ( die is niet goed veel te hoge waardes)
Maar daar heb ik ook weer wat voor de lever composition van de groene os
Eigenlijk voor paarden  :biggrin2:
Door dinky89
Hm wonderdokter zeg je he?
Wanneer ik de resultaten van mijn moeder hoor dan zullen mensen haar wel een wonderdokter noemen (ze is fysio)  ;D

Meest wonderbaarlijke verhaal is wel van iemand die niet lange tijd rechtop kon zitten, daarna verging diegene van de pijn. Dankzij mijn moeder kon diegene mee met familiedag waar ze een boottocht hadden en ze de hele middag heeft kunnen zitten. Wat had mijn moeder gedaan? medical taping op de rug waar diegene ook een litteken had lopen, dat was alles.
Misschien dat medical taping bij jou ook verlichting kan bieden?
Door kiara
Nooit van gehoord, maar dan mag het bijna wel overal hi hi
Heb er nog een pil uit de kast getrokken : traumeel
Helpt misschien ook hiervoor
Dat koel compres is wel lekker
Door Ruisje
Als ik jou was zou ik curcuma longa capsules gaan bestellen! Naast de ontsteking is je lever daar ook blij mee. ;)
Door kiara
Ruisje schreef: Als ik jou was zou ik curcuma longa capsules gaan bestellen! Naast de ontsteking is je lever daar ook blij mee. ;)
Nou ik heb net wat lizzy in nieuw topic heb vertelt bestelt
Voor mij zelf en voor de Berner
Weet niet of je het gelezen heb maar dat lijkt mij wel wat voor ons allebei
Door sella
Je kan ook maria distel slikken voor lever cel vernieuwing. Dat doe ik al jaren naast de tramadol, paracetamol codeine, soms oxycodon erbij en dan nsaids, thyrax en nog astma medicatie en de nodige prednison stootkuren hebben mij ook lever en nierproblemen gegeven. Ik heb met de mariadistel toch de lever weer op de rit gekregen, de waardes zijn nu weer normaal.
Door kiara
Dank je wel voor de tip maar ga nu eerst de geelwortel maar is proberen
Krijg zoveel op een gegeven moment nu al staat mijn halve aanrecht vol  :biggrin2:
Door kiara
Nou gaat niet goed met die .... Arm
À.s maandag naar orthopeed foto maken en waarschijnlijk gips erom  :'(
Kennen ze wel aan het werk hier  :biggrin2:
Kon ook kiezen voor cortison prik  :nerves:
Maar wat ik er over gelezen heb werkt dat maar een week of 5 en aangezien ik het bijna in mijn broek doe voor prikken kies ik dan mooi voor gips
Dat is de enige manier om die arm rust te geven, want ook dat heb ik gelezen met rust gaat het over
Verleden jaar wel over gegaan maar was veel minder erg geen ontsteking en nu wel
De brace die ik van k&d ( sorry effe je echte naam vergeten)Mocht lenen dacht ik eerst dat het minder werd maar toch niet
Laatst gewijzigd door kiara op ma 18 aug 2014, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Else
In het gips met een tenniselleboog  :o?
Das bijzonder!
Hopelijk geeft het het gewenste resultaat!!

Er is veel onderzoek geweest naar tennisellebogen, beste uit de test komt toch oefenen.
Dit moet je wel goed begeleid doen zeker als je klachten zo heftig zijn als de jouwe.
Heb veel patiënten gehad met tennisellebogen en toch vaak met goed resultaat (combi van frictioneren, medical taping, oefenen, evt rug mobiliseren en leefadviezen).

Succes met je blessure!!! Hopelijk wordt het snel beter!
Door kiara
Else! schreef: In het gips met een tenniselleboog  :o?
Das bijzonder!
Hopelijk geeft het het gewenste resultaat!!

Er is veel onderzoek geweest naar tennisellebogen, beste uit de test komt toch oefenen.
Dit moet je wel goed begeleid doen zeker als je klachten zo heftig zijn als de jouwe.
Heb veel patiënten gehad met tennisellebogen en toch vaak met goed resultaat (combi van frictioneren, medical taping, oefenen, evt rug mobiliseren en leefadviezen).

Succes met je blessure!!! Hopelijk wordt het snel beter!
En toch staat het genoeg op Google oa
Dokter zei het ook in dit geval alleen maar rust het is te heftig
Ik gebruik al 30 Mg morfine voor mijn rug die ook vreselijk slecht is eigenlijk moet ik operatie
Maar de morfine doet niks bij die arm, neem ook soms ( mag eigenlijk niet) ibuprofen 600mg erbij voor de ontsteking en nog net zoveel pijn
Ik gebruik ook sinds kort kurkuma maar daar is het nog te kort voor
Dus ja weet het ook niet meer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door