Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dank je! Mentaal ben ik ook veel sterker hoor! Alleen wil ik toch nog wel een beetje hulp, want het blijft "pijn"doen het verleden en dat wil ik niet meer. Wil me volledig met de toekomst bezig kunnen houden en de mooie herinneringen van vroeger die bij me horen op kunnen halen zonder dat ik de nare zooi weer om de hoek komt kijken. Ik wil gewoon volop kunnen leven :)
Borke schreef: Waanzinnig knap hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen op heel veel wilskracht als ik het zo lees.
Ik denk dat dit mentaal ook wel wat met je doet, niet alleen met je lichaam  :biggrin2:
Dank je, het is zeker geen straf om zo te leven. Geniet van alles om me heen. Ondanks dat het soms heel zwaar is het leven.  We genieten, ook van het shoppen. Heel de stad kent mij al, want ik moet een klerenkast vullen  :biggrin2:

odradaatje schreef: Wat een verhaal en wat een prachtig resultaat. Niet alleen het gewicht maar dat je je prettiger voelt en iets gevonden hebt dat je de rest van je leven vol kan houden omdat het niet als een straf voelt.
De beloningen (kleren kopen die je mooi vindt en die ook nog passen) is een mooi kersje op de (suikervrije) taart.
Dank je, genieten doe ik zeker. Kan haast bijna nooit wachten om weer iets te kopen. Binnenkort eens naar de lingeriezaak, ze hebben de nieuwe collectie binnenkort. En deze winter mag ik weer een nieuwe jas. Eens kijken wat ik kan vinden in de aanbieding. Vorig jaar in september eentje gekocht, die zat toen heel strak. In oktober kon ik er met gemak in. In februari was ie al te groot. Nu is ie veel te groot. Kan ik mooi bij huis aan. Nu een mooie jack wolfskin of zo? Oooh weet het nog niet, moet eerst maar eens een mooie en vooral waterdichte jas zien! Heb er nu al zin in :)
Esther Q schreef: Knap! Lekker van genieten :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door