Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Dat je van gezeik zo blij kan worden, hè...  8)

Even naar de stad was best wel warm, zeker op het fietsje. Maar... het is weer gelukt!

Rekeningetje betaald van dakdekker. Dakdekker blij, bankrekening niet... Maar het is voor een goed doel! Een lekvrij dak is wel zo handig  :P
Door rosmin
rondje warme stad voor boodschappen
en daarna ritje dokterspost
met een flink ontstoken dazenbeet
2 weken geleden gestoken en infectie breidde zich vannacht supersnel uit naar flink ontstoken plek van 20 cm- 20
nu alsnog kuur AB , nadat ik gister al door eigen HA was gezien :-X
Door Nadia
Inge en Bono schreef: Flink warm hier, maar ik loop met een meter kippenvel.... Liz heeft zojuist gewoon serieus echt bewust geplast. En niet 3 druppels, maar gewoon echt. Zou het dan toch nog....  :circle: :wavetowel2: :duimen:
Heb wat gemist?? Wat is er aan de hand?
Door Naomi B
Ben lekker in Winterswijk bij mijn broer een weekje met Vil en Duke. Bloedje heet hier en de muggen steken gemeen. Maar Duke heeft het giga naar zijn zin. Floortje, de cocker van mijn broer, vindt hem maar te druk voor haar leeftijd. Ze  snauwt hem een beetje af als hij druk wil spelen, maar ze kwispelt er wel bij. Maar ze blijven wel dicht bij elkaar. Met lopen gaat het steeds wat beter. Draag de steunkous sinds gister niet meer. Wel als ik zit met pootje omhoog wat wat fijner is. Lekker met schoonzussen in Duitsland gewinkeld. Schoonzus heeft mijn haren geknipt en geverfd en ik heb Duke lekker kort geschoren en geknipt. Heb er wel drie dagen over gedaan want het was veel te warm voor ons beidjes. Dus een beetje verdeeld. Maandag weer terug naar huis. En dan weer aan de slag.
Tussendoor ook nog mail gehad van advocaat. Ben nu officieel gescheiden. Alleen nog inschrijven bij gemeente. Nou. Dat was het dan... 20 jaar huwelijk. Nu verder met mijn meisje. Het gaat lukken. Samen sterk.
Door Ronald
:bigarmhug: Naomi. 20 jaar is een lange tijd. Maar de toekomst ligt voor je open!

OT: De regen heeft wel wat verkoeling gebracht, maar nog niet echt veel. Het heeft ook niet echt geregend hier, meer een beetje druppelen.

Ach... als er niets meer te mopperen valt, kun je het altijd over het weer hebben.

Nu eerst maar een lekker biertje, stukje droege woarst en een mooi boek lezen.
Door Ruisje
smulpaap schreef:

Ach wat heftig zeg  :'( En dubbel . Ik vind het altijd zo triest als twee mensen op deze wijze van elkaar gescheiden moeten worden .
Maar ja op een gegeven moment heb je geen keuze meer natuurlijk . Hopelijk krijgt je moeder het daar nog een beetje ""naar haar zin ""
En kunnen je vader , jij en verdere familie even op adem komen .
Nee, er was geen keuze meer! Mijn moeder is lichamelijk nog heel gezond en heeft een goede conditie, en mede daardoor werd het gevaarlijk als ze het huis uitging. Ze wist de weg terug naar huis niet meer :'(
Mijn vader komt op adem! Gisteravond is hij na lange tijd weer naar de biljartvereniging gegaan en vandaag heeft hij boven gepoetst. Hij belt elke dag naar Katwijk en halverwege de week gaat hij voor het eerst op bezoek.
Door koekje
Sterkte Ruisje!

Wij zijn vandaag naar de Jumbo geweest, voor Vera de eerste keer (ze was al wel eens bij de Jumbo in H'heide geweest). Ze vond het leuk.
Het afrekenen vond ik iets minder leuk en tijdens het inpakken van de auto zette Vera het op een krijsen door moe en honger en warm, maar verder een heel geslaagd uitje.
Door miik
Inge en Bono schreef: Flink warm hier, maar ik loop met een meter kippenvel.... Liz heeft zojuist gewoon serieus echt bewust geplast. En niet 3 druppels, maar gewoon echt. Zou het dan toch nog....  :circle: :wavetowel2: :duimen:
Super zeg !!! Hopen dat het nu steeds ietsje beter gaat !!!
Ruisje schreef: Nee, er was geen keuze meer! Mijn moeder is lichamelijk nog heel gezond en heeft een goede conditie, en mede daardoor werd het gevaarlijk als ze het huis uitging. Ze wist de weg terug naar huis niet meer :'(
Mijn vader komt op adem! Gisteravond is hij na lange tijd weer naar de biljartvereniging gegaan en vandaag heeft hij boven gepoetst. Hij belt elke dag naar Katwijk en halverwege de week gaat hij voor het eerst op bezoek.

Ooh wat heerlijk voor je vader . Even biljarten . Want ja , zijn wereldje zal ook klein zijn geweest ? De hele dag voor politieagent spelen en opletten dat je moeder niets uithaalt
Het is voor een partner ook zo loodzwaar he ? Wij hebben ook heel wat meegemaakt met onze pa . Die was fysiek ook nog goed  . Zo was hij bv "" even in de tuin bezig"" en zo was hij weggelopen . Toen vonden ze hem op de begraafplaats een dorp verderop . Of hij had zichzelf weer ingesloten in de schuur . Of mijn schoonmoeder ingesloten , deuren barrikaderen met kettingen . Het huis in de fik willen steken . Een buurman zomaar aanvallen op straat . Omdat hij ""vreemd ging met zijn vrouw "" Want hij had dat allemaal wel gezien hoor . Later moest hij weleens opgenomen worden in het z-huis . Daar moesten wij beurtelings continu bij blijven . Hij had er ook een ernstig trauma bij vanwege 40-45
En was in het z-huis ook niet te hanteren in de nacht . Hij is ook lang onder behandeling geweest bij de afd psychiatrie voor oorlogsslachtoffers . Maar dat ging het laatste jaar ook niet meer . Hij heeft mij ook weleens te pakken gehad , dan was ik ""de moffenhoer "" Bij onze pa is een opname er niet meer van gekomen ...... wel was alles in werking gezet hoor . Maar uiteindelijk is een longontsteking hem fataal geworden . En het klinkt misschien wat hard en raar . Maar voor de man zelf zijn wij zo opgelucht dat hij dat niet meer mee heeft hoeven te maken . En ja , de lieve vader en opa ..... die waren we al jaren kwijt  :-X :'( :'( :'( In de jaren dat hij nog geen alzheimer had kon hij enorm genieten van zijn kinderen en kleinkinderen ...... Want zo zei hij altijd ..... zij moeten een beter leven hebben dan ik heb gehad . Dat hield hem in al zijn ellende wegens trauma ook overeind .
En ik denk zomaar dat jouw vader straks ook dingen gaat vertellen , over wat hij heeft meegemaakt met je moeder . Want je denkt als kinderen heel wat te weten ......
Hopelijk valt het bezoek hem niet te zwaar , want ook dat zal niet gemakkelijk zijn denk ik . Ja , het is diep en diep triest als je echtgenote en moeder zo moet zien  :'(
Maar het is nu wel een geruststellend gevoel dat je moeder niet meer kan gaan dwalen , want je moet er toch niet aan denken wat er kan gebeuren
Door Kaela
Ronald schreef: :bigarmhug: Naomi. 20 jaar is een lange tijd. Maar de toekomst ligt voor je open!

OT: De regen heeft wel wat verkoeling gebracht, maar nog niet echt veel. Het heeft ook niet echt geregend hier, meer een beetje druppelen.

Ach... als er niets meer te mopperen valt, kun je het altijd over het weer hebben.

Nu eerst maar een lekker biertje, stukje droege woarst en een mooi boek lezen.
Ach ik hoefde een avond niet met gieters te sjouwen en er zit weer water in de regenton. Best fijn!

Gisteravond vroeg op bed, vanmorgen dus ook weer bijtijds er af. Ronde met Oscar gedaan, straks lekker trainen. Daarna nog wat huishoudelijk werk. Denk ik...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door