Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: Flink warm hier, maar ik loop met een meter kippenvel.... Liz heeft zojuist gewoon serieus echt bewust geplast. En niet 3 druppels, maar gewoon echt. Zou het dan toch nog....Heb wat gemist?? Wat is er aan de hand?![]()
![]()
![]()
Naomi B schreef: Dat was het dan... 20 jaar huwelijk. Nu verder met mijn meisje. Het gaat lukken. Samen sterk.Yes, you can!
smulpaap schreef:Nee, er was geen keuze meer! Mijn moeder is lichamelijk nog heel gezond en heeft een goede conditie, en mede daardoor werd het gevaarlijk als ze het huis uitging. Ze wist de weg terug naar huis niet meer
Ach wat heftig zegEn dubbel . Ik vind het altijd zo triest als twee mensen op deze wijze van elkaar gescheiden moeten worden .
Maar ja op een gegeven moment heb je geen keuze meer natuurlijk . Hopelijk krijgt je moeder het daar nog een beetje ""naar haar zin ""
En kunnen je vader , jij en verdere familie even op adem komen .
Inge en Bono schreef: Flink warm hier, maar ik loop met een meter kippenvel.... Liz heeft zojuist gewoon serieus echt bewust geplast. En niet 3 druppels, maar gewoon echt. Zou het dan toch nog....Super zeg !!! Hopen dat het nu steeds ietsje beter gaat !!!![]()
![]()
![]()
Ruisje schreef: Nee, er was geen keuze meer! Mijn moeder is lichamelijk nog heel gezond en heeft een goede conditie, en mede daardoor werd het gevaarlijk als ze het huis uitging. Ze wist de weg terug naar huis niet meer
Mijn vader komt op adem! Gisteravond is hij na lange tijd weer naar de biljartvereniging gegaan en vandaag heeft hij boven gepoetst. Hij belt elke dag naar Katwijk en halverwege de week gaat hij voor het eerst op bezoek.
Ronald schreef:Ach ik hoefde een avond niet met gieters te sjouwen en er zit weer water in de regenton. Best fijn!Naomi. 20 jaar is een lange tijd. Maar de toekomst ligt voor je open!
OT: De regen heeft wel wat verkoeling gebracht, maar nog niet echt veel. Het heeft ook niet echt geregend hier, meer een beetje druppelen.
Ach... als er niets meer te mopperen valt, kun je het altijd over het weer hebben.
Nu eerst maar een lekker biertje, stukje droege woarst en een mooi boek lezen.