Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Gezien het feit hier niemand in de buurt is mij van m'n veelpotige "vriendjes" te verlossen, heb ik mezelf tegenwoordig zo ver ze met een glas en een kaart eronder buiten te zetten.  :-\ :-X

Om daarna rillend en springend, gillend en proestend door het huis te springen. Ieuwwwww jakkes, bahbahbah, ieeeeeuwwww!!
Door dinky89
Ik heb vogelspinnen en slangen ook altijd fascinerend gevonden.
Hadden ook sloot achter de achtertuin lopen toen ik 8 was, geweldig :-D padjes, kikkertjes, salamandertjes en alles moest goed bekeken worden.

Heb in mijn leven denk ik 3 keer gegild. Eerste keer toen salamander op mijn tuinbroek zat, ik hem eraf wilde pakken en staart er af ging en bleef bewegen. 2e keer toen ik na konijn aaien voer in de bak wilde doen en daar muisje rustig zat te eten. 3e keer was paar jaar terug toen ik naar keuken zou lopen en er ineens kat in de deuropening zat (wij hadden toen zelf nog geen poes, deze was geluidloos door raam naar binnen gegaan).

Alle keren was dus vooral schrikken van het onverwachte en niet omdat het feit zelf nou zo eng was  ;D
Door Extreme
Slangen, kikkers, muizen, padden, kikkers, salamanders doet me niks, zelfs leuk om te zien, maar spinnen  :nerves:
Door Lil
-Saskia- schreef: Gezien het feit hier niemand in de buurt is mij van m'n veelpotige "vriendjes" te verlossen, heb ik mezelf tegenwoordig zo ver ze met een glas en een kaart eronder buiten te zetten.  :-\ :-X

Om daarna rillend en springend, gillend en proestend door het huis te springen. Ieuwwwww jakkes, bahbahbah, ieeeeeuwwww!!
Daarom heb ik de extra lange spinnenvanger van vivara of zo iets. Ook handig voor motjes, mogen die ook blijven leven.
Door eelke
Ik heb vorige week heel hard gegild om een spin. We zouden met de bus weg, alles aan het inladen, ikke nog ff plassen, pak ik een nieuwe wc rol, zit er een spin, IN! Heel hard gegild, maar ja, met je broek op je knieën (die ik niet wilde optrekken want ik was de spin inmiddels kwijt) én de voordeur open was het best een lastige situatie  ::) gelukkig was mijn held in de buurt.

Extreme schreef: :nerves:  :nerves:  :nerves:  :nerves:
Zelfs van de foto ga ik al gillen, ieeeeeeuuuuuuuwww wat een engert, zijn kleinere zus zat gister in  mijn slaapkamer, niemand die me kon helpen, sorry spin dat ik de stofzuiger gehanteert heb, jij kan er tenslotte ook niets aan doen dat ik bang ben :-[
Maar alstie zoooooo groot was, had ik hard naar buiten gerend en wel in het bos geslapen ofzo  :(
Whaaa jaa want daar zitten geen enge beesten  ;D
Door zurca
Mijn god kan er geen waarschuwing bij de topictitel?! Schrik me helemaal rot... getverdegetver...wat een engerd (understatement!)
Echt ik zou er in blijven als er zo'n joekel hier in huis zat :-X :-X
Ben echt zooooo bang voor spinnen. (Behalve als ik aan het fotograferen ben en ze klein zijn en stil zitten :-[ :biggrin2: )
Door hannabelgje
Extreme schreef: Slangen, kikkers, muizen, padden, kikkers, salamanders doet me niks, zelfs leuk om te zien, maar spinnen  :nerves:
+1
Door monster
Vroeger was ik echt bang.waarschijnlijk omdat mijn moeder panisch was.  Als leidster met 12 meiden van rond 13 jaar op kamp gegaan. Zat er een enorme joekel in de slaapzak van een van de meiden. Ze stonden allemaal op tafel en dan moet je iets. En toen was het over.
Door Cathelijn
Dat is een flinke zeg! Hier zitten er nu ook een aantal binnen, maar niet zo groot als die van jou. Als ik er makkelijk bij kan zet ik ze buiten, anders laat ik ze zitten.
Ik ben dus totaal niet bang voor spinnen, en dat niet naar binnen durven of op een stoel gaan staan is mij helemaal vreemd. Wel handig als je alleen woont  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door