Om daarna rillend en springend, gillend en proestend door het huis te springen. Ieuwwwww jakkes, bahbahbah, ieeeeeuwwww!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef: Gezien het feit hier niemand in de buurt is mij van m'n veelpotige "vriendjes" te verlossen, heb ik mezelf tegenwoordig zo ver ze met een glas en een kaart eronder buiten te zetten. :-\ :-XDaarom heb ik de extra lange spinnenvanger van vivara of zo iets. Ook handig voor motjes, mogen die ook blijven leven.
Om daarna rillend en springend, gillend en proestend door het huis te springen. Ieuwwwww jakkes, bahbahbah, ieeeeeuwwww!!
Extreme schreef:Whaaa jaa want daar zitten geen enge beesten![]()
![]()
![]()
Zelfs van de foto ga ik al gillen, ieeeeeeuuuuuuuwww wat een engert, zijn kleinere zus zat gister in mijn slaapkamer, niemand die me kon helpen, sorry spin dat ik de stofzuiger gehanteert heb, jij kan er tenslotte ook niets aan doen dat ik bang ben
Maar alstie zoooooo groot was, had ik hard naar buiten gerend en wel in het bos geslapen ofzo![]()
Extreme schreef: Slangen, kikkers, muizen, padden, kikkers, salamanders doet me niks, zelfs leuk om te zien, maar spinnen+1![]()