Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: Heb nog geen resetknop gevonden maar de achterkant bestaat uit metalen panelen dus misschien dat daarachter dan iets zou zitten? Zie er in elk geval schroefjes zitten ;-) maar dan moet vl eerst thuis zijn om hem verder van de kant te zetten/te draaien.Check gebruiksaanwijzing, heb je die niet meer, google er dan op, de meesten staan online tegenwoordig
Borke schreef: Check gebruiksaanwijzing, heb je die niet meer, google er dan op, de meesten staan online tegenwoordigHeb niets over resetknop gevonden in de handleiding :-( alleen dat je op de start/annuleren knop moet drukken als hij niets doet maar ook dan gaan er geen lampjes branden.![]()
dinky89 schreef: Heb nog geen resetknop gevonden maar de achterkant bestaat uit metalen panelen dus misschien dat daarachter dan iets zou zitten? Zie er in elk geval schroefjes zitten ;-) maar dan moet vl eerst thuis zijn om hem verder van de kant te zetten/te draaien.Toevallig vandaag de monteur thuis gehad om te kijken of onze droger nog te maken viel en die moest voor de reset knop inderdaad wel eerst een metalen plaat eraf schroeven!
Lizzy schreef: Mijn vorige droger is 23 jaar oud geworden. Dat was een Miele. Een fantastisch ding! Die heeft complete droogloopmatten moeten drogen bij ons (hele grote). En veel hondenspul. Dus ik heb weer een Miele gekocht. En nou maar hopen dat deze weer zo lang mee gaat......Wij hebben ook een miele gekocht, en omdat wij op de centjes moeten letten heb ik hem via marktplaats. Die van mijn ouders droogt de was al 22 jaar zonder problemen dus ik wilde graag een miele.
Elf schreef: Hier net een nieuwe Miele warmtepompdroger nadat de oude Mieledroger het na lang en intensief gebruik definitief had begeven een paar weken geleden. Voor wassen en drogen kijken we niet verder dan Miele, na mindere ervaringen met andere merken ;-)Hier idem 8)
Bolaj schreef: Hier een bosch warmtepomp droger, heb hem nu een half jaar, gebruikt minder stroom en geeft minder warmte af in huis.Hebben wij nu ook geruime tijd. Prima ding. Daarvoor 26 jaar een Miele gehad.
dinky89 schreef: Miele ligt beetje boven budget ben ik wel achter.Ik vind het ook wel bizar snel hoor dat ze kapot gaan...
Zag wel warmtepompdroger van Siemens in aanbieding bij mediamarkt voor 599 euro, dat is overwegen waard.
Van de webshop waar ik huidige droger heb gekocht hoef ik niets te verwachten, die zeggen simpelweg dat hij ouder is dan 2 jaar en dus buiten garantie valt en fijne dag verder (ja, 2,5 jaar oud gekocht in december 2011). De droger daarvoor had ik daar ook weg en toen die na iets meer dan 3 jaar stuk was was dat toch wel erg snel en kreeg ik korting op volgende (huidige) droger. Service is daar dus wel heel hard achteruit gegaan ???