Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nova
áls er een resetknop is, dan  is dat geen rode zeer opvallende knop. Die moet je echt zoeken  ;)
Door Borke
dinky89 schreef: Heb nog geen resetknop gevonden maar de achterkant bestaat uit metalen panelen dus misschien dat daarachter dan iets zou zitten? Zie er in elk geval schroefjes zitten ;-) maar dan moet vl eerst thuis zijn om hem verder van de kant te zetten/te draaien.
Check gebruiksaanwijzing, heb je die niet meer, google er dan op, de meesten staan online tegenwoordig  :biggrin2:
Door lightning
Kijk anders eens bij wasmachine.nl (ja ja daar heb je ook drogers) daar kan je kijken en je prijsklasse invullen.
Door Martine-Tom
Mijn vorige was 2e hands (iemand wou hem weggooien maar hij deed het nog prima) was toen al 25 jaar oud en heeft bij mij nog 10 jaar gedraaid, was een merkloos ding, 4 kilo kon ie aan, warm/koud, aan/uit meer kon ie niet, draaide de eerste 7 jaar 3 keer per week en later 1 keer per week.
Mijn huidige is weer een 2e hands, gered van de sloop, dit keer een 7 kilo whirlpool van inmiddels 15 jaar oud en werkt nog prima, hiervoor stond hij in een druk gezien en draaide dagelijks, soms 2 rondes op een dag, hier mag ie met pensioen en draait 1 keer per week. Doet het ook nog prima  :)
Door dinky89
Borke schreef: Check gebruiksaanwijzing, heb je die niet meer, google er dan op, de meesten staan online tegenwoordig  :biggrin2:
Heb niets over resetknop gevonden in de handleiding :-( alleen dat je op de start/annuleren knop moet drukken als hij niets doet maar ook dan gaan er geen lampjes branden.

Nog in afwachting of webshop waar ik hem weg heb nog met aanbieding komt. Hebben ze bij vorige droger wel gedaan toen die het na iets meer dan 3 jaar begaf (zoals gratis bezorging t.w.v. 50 euro).
Door Buran en Co
dinky89 schreef: Heb nog geen resetknop gevonden maar de achterkant bestaat uit metalen panelen dus misschien dat daarachter dan iets zou zitten? Zie er in elk geval schroefjes zitten ;-) maar dan moet vl eerst thuis zijn om hem verder van de kant te zetten/te draaien.
Toevallig vandaag de monteur thuis gehad om te kijken of onze droger nog te maken viel en die moest voor de reset knop inderdaad wel eerst een metalen plaat eraf schroeven!
Door Hope
Lizzy schreef: Mijn vorige droger is 23 jaar oud geworden. Dat was een Miele. Een fantastisch ding! Die heeft complete droogloopmatten moeten drogen bij ons (hele grote). En veel hondenspul. Dus ik heb weer een Miele gekocht. En nou maar hopen dat deze weer zo lang mee gaat......
Wij hebben ook een miele gekocht, en omdat wij op de centjes moeten letten heb ik hem via marktplaats. Die van mijn ouders droogt de was al 22 jaar zonder problemen dus ik wilde graag een miele.

Deze is echt handig. Het is eigenlijk een condensdroger maar je kan hem met een slang aansluiten op de afvoer. Ideaal voor ons, aangezien er hier geen aansluiting voor een droger zit en ik nu toch niet hoef te sjouwen met water.
Hij verbruikt ook niet veel stroom voor een droger, je kan de temperatuur goed regelen en het alarm kan uit.
Door Elf
Hier net een nieuwe Miele warmtepompdroger nadat de oude Mieledroger het na lang en intensief gebruik definitief had begeven een paar weken geleden. Voor wassen en drogen kijken we niet verder dan Miele, na mindere ervaringen met andere merken ;-)
Door Borke
Elf schreef: Hier net een nieuwe Miele warmtepompdroger nadat de oude Mieledroger het na lang en intensief gebruik definitief had begeven een paar weken geleden. Voor wassen en drogen kijken we niet verder dan Miele, na mindere ervaringen met andere merken ;-)
Hier idem  8)
Door Ruisje
Die van ons deed het 2 jaar geleden ook ineens niet meer. Er was geen resetknop, maar volgens de gebruiksaanwijziging heb ik aan de voorkant het stoffilter gevonden en schoongemaakt. En toen deed ie het weer. :D Nu maak ik dat filter eens in 2 à 3 maanden schoon.
Door keetje
Bolaj schreef: Hier een bosch warmtepomp droger, heb hem nu een half jaar, gebruikt minder stroom en geeft minder warmte af in huis.
Hebben wij nu ook geruime tijd. Prima ding. Daarvoor 26 jaar een Miele gehad.
Door Mowgli
Mijn vorige droger was het huismerk van de Megapoot, ook een condensdroger. deze had geen reset-knop, maar de achterkant openschroeven, uitzuigen en weer dichtschroeven werkte bij mij wel om hem weer aan de praat te krijgen als hij de geest gaf. Hij heeft in nederland 7 jaar hard moeten werken en hier in berlijn is hij ook nog een jaar of 4 meegegegaan, voordta ik hem met pensioen moest sturen. Ik heb nu een AEG condensdroger, energielabel A++
Door dinky89
Miele ligt beetje boven budget ben ik wel achter.
Zag wel warmtepompdroger van Siemens in aanbieding bij mediamarkt voor 599 euro, dat is overwegen waard.

Van de webshop waar ik huidige droger heb gekocht hoef ik niets te verwachten, die zeggen simpelweg dat hij ouder is dan 2 jaar en dus buiten garantie valt en fijne dag verder (ja, 2,5 jaar oud gekocht in december 2011  :-X). De droger daarvoor had ik daar ook weg en toen die na iets meer dan 3 jaar stuk was was dat toch wel erg snel en kreeg ik korting op volgende (huidige) droger. Service is daar dus wel heel hard achteruit gegaan  ???
Door sella
Ik zou hem open schroeven, uitzuigen en kijken of hij het weer doet. Zo hebben wij jaren met oude drogers ze aan de gang gehouden.
Nu heb ik al jaren een miele.
Door Martine-Tom
dinky89 schreef: Miele ligt beetje boven budget ben ik wel achter.
Zag wel warmtepompdroger van Siemens in aanbieding bij mediamarkt voor 599 euro, dat is overwegen waard.

Van de webshop waar ik huidige droger heb gekocht hoef ik niets te verwachten, die zeggen simpelweg dat hij ouder is dan 2 jaar en dus buiten garantie valt en fijne dag verder (ja, 2,5 jaar oud gekocht in december 2011  :-X). De droger daarvoor had ik daar ook weg en toen die na iets meer dan 3 jaar stuk was was dat toch wel erg snel en kreeg ik korting op volgende (huidige) droger. Service is daar dus wel heel hard achteruit gegaan  ???
Ik vind het ook wel bizar snel hoor dat ze kapot gaan...
Had het er met buren over zij hebben 3 drogers versleten, de eerste 2 ruim 15 en die ze nu hebben ook alweer 8 jaar oud...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door