En ik denk dat 'vreemden' cq bezoek toch iets minder onder de indruk zijn van een opdringerige Tom dan van een opdringerige Kain

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zhiva schreef: Hm, en toch snap ik Nadia wel hoor. Idd, staffords zijn daar nu eenmaal iets volhardender in zeg maarJa dat begrijp ik, maar als je dat weet kan je toch ook eerder ingrijpen, dat bedoel ik, als je een hond hebt waarvan je weet dat die strikte regels nodig hebt is het aan de baas om die te geven en ook aan de baas om dat aan derden duidelijk te maken. En ik snap wel dat dat lastig is (ik vind het ook lastig dus daarom laat ik het maar gebeuren...vooral omdat TOm er niet zoveel last vanheeft verder) maar als je zelf met de hond moet leven, en zelf het gedrag er weer uit moet trainen, en je weet vooraf dat je hond er niet mee om kan gaan is het ook aan jou als baas om dat voorkomen dat dat gebeurd...
En ik denk dat 'vreemden' cq bezoek toch iets minder onder de indruk zijn van een opdringerige Tom dan van een opdringerige Kain![]()
Nadia schreef: Ohh enne.. 'Vooraf' wist ik niet dat Kain hier niet mee om kon gaanDat lijkt met het lastigste puntdat Heb ik moeten ervaren
![]()
koekje schreef: Hier weet Sien ook bij wie ze een poging doet om te schooien en bij wie niet. Ik moet er wel bijzeggen dat dat vanzelf stopt. Sien is namelijk het type van een vinger aangeboden worden en de hele hand nemen![]()