Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sher
Volgens mij had Joep op het moment liever gehad dat je was blijven huilen. Dat knokken spreekt hem duidelijk niet zo aan.  :P
Goed dat je doorzet, ik hoop dat hij je gaat verrassen met de snelheid waarmee hij hersteld.  :-*
Door Pauline
Er mag best gelachen worden hoor!  :biggrin2:

En dat badje was een idee van Connie.  :-*

Hella vertelde dat ze 1x een JR heeft gehad die wel weer lopen kon, maar het vertikte. Toen hebben ze de hond die hij het meeste haatte op laten draven en ja hoor de JR kwam zo in de benen en ging erachteraan. Nu verdenk ik Joep ook wel van zulke praktijken, dus euhhh kattenvrienden, neem me niets kwalijk, maar als het te lang duurt trommel ik de kat van de achterburen op. Pakken kan Joep haar toch niet.

Ben blij dat ik het toch met jullie gedeeld heb! Doet zo goed om steun te krijgen.  :-* :-* :-*
Door Kaio
oo ik had helemaal gemist dat er iets met Joep was  :-[
Hopelijk komt het weer helemaal goed, kleine stapjes vooruit zijn er al gelukkig.
Die in dat badje  :biggrin2: Die diep diep beledigde blik ken ik ergens van, maar dan XL size.
Door Neally
Joep die boft toch maar met zo'n baas die er zoveel voor over heeft om hem weer in de benen te krijgen.
Die wenkbrauwen op de 'Joep-blik' foto. Geweldig. Dikke knuf voor jou, en op naar spoedig herstel voor 't kind.  :-*
Door Charlie Angel
Wat fijn te lezen dat er toch kleine stapjes vooruit zijn.
Het vergt veel knokken en vooral ook erg veel geduld, heb dat met Jane ook gehad, maar belangrijkste is dat je stappen vooruit ziet en dat Joep weer goed in de benen kan straks. :-*

Die foto zeg van Joep, heel slim trouwens, maar dat koppie! :biggrin2:
Door *Lia*
Jeetje, ik had er helemaal niks van meegekregen, omdat ik niet overal lees  :-[

Arme jullie. ik hoop dat het snel de goede kant op mag gaan. Ook voor je moeder  :-*
Door Borke
Geweldig, Joep is dus een beetje een drama queen.
Het heeft wel iets komisch, de gedachte met die kat.
Wel lastig te weten of hij het dan weer niet forceert?

Mijn ouders hadden vroeger een poedel die iets aan haar poot had.
Toen dat al lang over was konden ze heel zielig zeggen 'heb jij zo'n pijn aan je pootje' en prompt liep die hond weer mank.
Kortom niet te soft zijn, is wel verstandig.
Maar ook lastig, want je wilt het niet forceren!

Connie is briljant met die ideeën van haar, ik vind die vrouw zo'n vakvrouw  :biggrin2:
Zij is de enige bij wie ik Sofi durf te brengen, die enkele keer dat dat aan de orde is.
Door Jantina
Hella is een topper! Wel een eind uit de buurt voor jullie zeg! Ik heb haar gelukkig niet vaak meer nodig, maar ik vind het een geweldig mens! En fijn dat het voor Joep verbetering brengt. Het is natuurlijk de angst van iedere Teckel baas...
Door DJ_Doerak_Tucker
Fijn te lezen dat er vooruitgang in zit!! En Joep kijkt, in het filmpje dan niet de foto :biggrin2:, echt niet ongelukkig uit. Of ik ken hem niet goed genoeg, maar hij lijkt het wel prima te vinden, een beetje koekhappen  :). Jullie komen er wel samen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door