Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Bij ons varieert het. In principe gaan we 1 keer per jaar een weekje weg. Wij houden dan van een huisje, liefst particulier, gewoon ergens in een dorpje ofzo. We zijn in Frankrijk geweest, Belgische ardennen, Zwarte Woud, Eifel en vorige week een weekje Luxemburg. Maar we slaan ook wel eens een jaar over, net hoe het gaat. Vroeger thuis was dat ook, het ene jaar gingen we wel, het andere jaar deden we thuis leuke dingen.

Verder gaan we soms wel eens een nachtje weg, of een lang weekend. Onze valkuil is dat we onze agenda vullen met "moetjes" en zo eens in de zoveel tijd buigen we dat dan om naar een "leukje". Dus de verjaardag waar we naar toe "moeten", wordt dan gevolgd door een nachtje hotel vlakbij een mooi wandelgebied. Alleen met Oscar is dat wel heel lastig, de laatste keer dat we dit deden zijn we midden in de nacht naar huis gereden omdat hij het hotel bij elkaar bleef blaffen. Dus dat moedigt wat minder aan om het nog eens te doen.
Door Pluto
Ik heb vroegah heel Europa zo'n beetje wel gezien, van wandel/hike vakantie in de Ardennen tot luieren op het strand bij St Tropez en weer terug naar lekker snowboarden in alle grote wintersportgebieden die Europa rijk is. Ik ging meestal 3 keer per jaar, in de zomer ergens op het strand en in de winter 2x op wintersport, 1x hardcore in een goedkoop hotelletje en dan de hele dag op de pistes doorbrengen met mijn snowboardmaat en 1x met een groep vrienden in een chaletje lekker genieten.

Vervolgens verstandig geworden en begrepen dat gaten niet groter dan handen dienen te zijn.

Nu met Joke nemen we een weekje vakantie rondom oud op nieuw voor de hondjes.
In de zomer een weekje om samen van het weer te genieten en voor de rest tussendoor een dagje hier of daar.
Deze zomer bezoeken we de oosterburen voor een bliksembezoekje aan een lieve mede BP-er!
Door Lil
Normaal ga ik 1 x per jaar een midweek weg en dan Nl, Eifel of zo in de winter. Lekker met de honden op pad. Dit jaar voor het eerst in de zomer naar een hier welbekend paleisje.

Dagtrips zijn bij mij leuke workshops met de hondjes.
Door Thurin
Wij hebben een huisje in Frankrijk en daar vluchten we zo vaak als mogelijk heen en dus ook deze zomer voor in elk geval 3 weekjes!!
Door Hope
Wij gaan op vakantie in onze eigen tuin. Super!
Heb er al helemaal zin in. We zijn in januari verhuisd en we hebben nog geen dag eens gewoon op ons gemakje in de tuin kunnen zitten en samen kunnen genieten van onze fantastische plek.
Door EliScooby
Hier nog geen idee, even kijken wat Bruin kan trekken na een half jaar WW en wat noodzakelijke vervangingen na die tijd.
Door Dwarreltje
Ik had na enkele jaren onrust/ongein/geen geld/geen huisje eindelijk een 4 weekse vakantie naar Zweden/Noorwegen geregeld. Vouwwagentje gekocht, voor €240,- aan K9  :D zodat ik geen voederproblemen onderweg zou hebben.
Maar ja, nu blijkt dat ik waarschijnlijk/hopelijk een huis aan het kopen ben, ga ik denk ik twee weekjes naar de Ardennen. Ook heerlijk, stuk goedkoper alleen heb ik dan veel teveel K9 aangeschaft maar dat komt ook wel op met een 15-jarige  :biggrin2:
En dan hoop ik de twee weken die over zijn te kunnen besteden aan het huis  ::)
Door Roef & Hidde
ook hier trekt bruintje het niet,maar we hebben een heerlijke tuin met opzet zwembad(tweede hands).
en via de C1000 vouchers gespaart voor kortingen op dagjes uit.
als het weer een beetje mee wil werken hoor je mij niet klagen  :)
Door Nadia
Wij zijn met Pinksteren een lang weekend naar de Eiffel geweest. Samen met de hondjes. In het seizoen gaan we weer op wintersport. Met de hondjes. Deze is al geboekt. Geen echte  zomervakantie dit jaar. Dwayne is daar nog te klein voor. En er staat een grote keuken verbouwing op de agenda. Kan mijn geld maar 1x uitgeven. Wel gaan we in het na seizoen nog een weekendje weg. Zonder hondjes.
Door zurca
Ik vind op vakantie gaan heerlijk, wel met honden!
Mijn ouders hebben sinds vorig jaar een stacaravan in Garderen, als we zin hebben pakken we onze spullen en vertrekken we daar dus naar toe :)
Verder niet echte plannen maar misschien in het najaar nog ergens anders naar toe.

In de zomer gaan we meestal niet weg, te warm om lekker te kunnen wandelen en dan ben ik liever thuis met de hondjes.
Door sella
Wij zijn opgegroeid met veel naar het bos en strand op de fiets, want dan kom je op de niet zo makkelijk toegankelijke plekjes. Daar is het vaak nog veel mooier, heerlijk spelen voor kinderen.
Hond(en) blij, op het heetst van de dag slapen en als ze thuis kwamen lekker in de grote tuin en als de temp wat zakte rondje alkmaardermeer op de fiets. Halverwege bij de rolletjes kon je de boot van polder naar meer trekken, maar ook dus een hond veilig het water in laten gaan. Heerlijk genoten altijd, hond lekker aan het zwemmen en afkoelen, en dan verder naar huis, soms ging ik ook weer terug, als de hond dat aangaf dat het teveel was.

Nu vindt ik het heerlijk om met de honden dingen te doen, leuke workshop, leuke cursus ect. Dan weer lekker naar je eigen bed, geen gedoe met eten voor de honden.

Wij hebben hier in de regio best wel leuke grote speeltuinen die niet zo duur zijn en waar kinderen tot een jaar of 12 heerlijk kunnen spelen en rennnen ect.

Ik neem aan dat je dat wel door heel nl hebt?
Door Nynke
Wij gaan een weekje naar Frankrijk, naar mijn zus. Normaal doen we dat meestal in mei of juni, omdat ik zon en warmte heel naar vind, maar dit jaar gaan we dus in de volle zomer  :-X :-X  Gelukkig is het binnen lekker koel en hebben we airco in de oto :P :P
Eind mei zijn we een weekje naar Spanje geweest, naar een andere zus.
Door choopy
Wij proberen meestal 3 a 4x per jaar een periode (week/ anderhalve week) vrij te hebben.
Meestal 2x samen en 1x een periode alleen en 1 periode zoals het uit komt
2x proberen we weg te gaan, een last minute, meestal een huisje ergens in nederland of duitsland. Een weekje is dan meer dan voldoende.
De periode dat we alleen vrij zijn proberen we aan klussen te besteden die nog gedaan moeten worden en waarvan we weten dat het niet goed gaat als we dat samen gaan doen.
1x in de paar jaar proberen we wel een vakantie wat verder te plannen, zonder de woefs, om echt tijd te hebben voor elkaar en zonder de verplichting van honden uitlaten, eten geven etc.
Door Monique77
We gaan dit jaar een weekje naar Portugal.

Verder geen vakanties geboekt gezien ons huis in de verkoop staat en wij liever de dagen houden voor een verhuizing  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door