Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Eind van de dag maar weer de huisarts gebeld want het gaat echt de verkeerde kant op
Al mijn gewrichten (ellebogen/polsen/handen/knieholtes/enkels) zijn zo opgezet door het vocht, dat lopen nu echt niet meer kan en tikken enorm pijn doet
Tel daarbij de jeuk en je snapt hoe gek ik hier op de bank lig  ::)

Huisarts zou voor half 6 een recept doorsturen. Manlief ging het om iets voor 6 halen en mooi dat de dokter geen recept had doorgestuurd  :rant:
Gelukkig snapte de apotheek het probleem en kreeg ik toch 5 tabletten mee
Als dit niet aanslaat dan krijg ik prednison .....
Morgen dus even een goed gesprek met de doktersassistent houden

Wat kan een mens zich beroerd voelen door jeuk zeg  :-\
Ik geloof heeeeeeeeeeeeel goed dat je echt gek wordt van de jeuk. Als ik terug denk aan Joep op zijn ergst...en dat was dan een hond en die kon er niet eens over klagen... (en ik dat dus alleen aan gedrag merken).
Ik hoop dat de pilletjes je gaan helpen.
Bedankt weer voor alle tips ! Dat stijfsel zal ik eens proberen, want alle dingen die ik nu doe werken max 5 minuten
Ben zojuist weer naar de huisarts geweest omdat de plekken blijven uitbreiden, en zelf mijn ogen/oren/lippen nu ook gaan opzwellen
De huisarts schrok van hoe het er nu uitzag, en kwam direct met het advies "Tavegil icm Prednison" als stootkuur

Dus die gaat manlief zo weer halen
Duimen maar weer  ::)
Door sella
Sterkte monique.
Sta er ook op dat je dit in huis mag hebben voor noodgevallen.
Jij hebt nu last van de verlate reactie en heb je nog tijd.
Als je straks een keer een nog ergere acute reactie hebt, en je lippen, tong en keel zwellen op, dan heb je weinig tijd.
Dan moet je meteen 2 mg tavegil innemen, 2 tabletten, en een arts bellen.
Maar ik neem aan dat jullie als je weer wat bent opgenknapt dit nog wel even goed bespreken?!
sella schreef: Sterkte monique.
Sta er ook op dat je dit in huis mag hebben voor noodgevallen.
Jij hebt nu last van de verlate reactie en heb je nog tijd.
Als je straks een keer een nog ergere acute reactie hebt, en je lippen, tong en keel zwellen op, dan heb je weinig tijd.
Dan moet je meteen 2 mg tavegil innemen, 2 tabletten, en een arts bellen.
Maar ik neem aan dat jullie als je weer wat bent opgenknapt dit nog wel even goed bespreken?!
Moet heel eerlijk bekennen dat ik hier totaal niet aan gedacht heb toen ik vanmorgen weer bij de huisarts zit, maar je hebt zeker een punt
Dus bedankt voor je tip, iets voor mij om idd even te bespreken als ik weer fit ben !
Voorlopig zo de huisarts maar weer afwachten ...
Gisteravond werd het vocht in mijn lijf iets minder, en de plekken leken wat minder vurig te zijn

Tot vannacht, compleet van de leg door wederom die irritante jeuk, lag ik daar met mijn cool gel/natte doeken/verkoelende bodylotion en calendula zalf en maar blijven jeuken
Vanmorgen zaten er op mijn rug weer allemaal nieuwe plekken

Huisarts assistent maar gebeld met de vraag of dit de goede kant opgaat of niet, want de dokter zei gister dat de combi prednison met Tavegil snel aan moest slaan, maar ik heb nu niet de illusie dat het beter wordt. Ze gaat in overleg met de huisarts....

Maar misschien ben ik te ongeduldig na 4 dagen/nachten allen maar jeuk en pijn  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door