Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#2944677
Ik zweer bij mijn IPad Mini met retina scherm, die doet het achterin de tuin ook, ook als de zon schijnt  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2944764
Wees niet te zuinig als je een tablet koopt, Samsungs hebben allemaall Gorilla Glass, daar laat ik Liza op losgaan met Cat Toys3D, maar nog geen kras op het scherm te bekennen.

Zoals gezegd, goedkoop is duurkoop en levert je uiteindelijk alleen maar ergernis op. Full-HD is leuk op 10 inch of kleiner, net als Retina, maar je ziet het verschil bijna niet, behalve dat kleine icoontjes toch scherp overkomen, alleen moeten al die puntjes wel allemaal ingekleurd worden en loop je het risico dat je batterij sneller leeg is.

Mijn Galaxy Tab2 heeft 1280*800 en ik heb zelden ergernis om "onscherpte" en dat zegt best wat.
Door inge58
#2944771
Ik zweer bij mn Ipad2!! Heb hem nu ruim twee jaar en doe er echt alles op. Maakt goeie fotoos,werkt makkelijk en snel.
Mijn vriend heeft een samsung tablet maar ik kan met de Ipad veel beter overweg.
Door hamada
#2944879
Ik heb een Samsung galaxy en sinds kort ook een ipad 2. En wat een verademing die ipad. Nauwelijks vastlopen,betere wifi,  sneller surfen en opstartenbeter touchscreen, en bij de Samsung  wordt geregeld een website er uitgegooid.
Ipads zijn ook goed en tegen redelijke prijs 2e hands te koop.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door