Alleen is volgens Nox als Ro of Isje niet thuis zijn. Tjerk is een redelijke 2e keus gelukkig.
Didot vind alleen zijn al als ik op de plee zit
Ze mogen mee naar boven en de deur van de slaapkamer is open. Didot slaapt naast het bed en dan doet hij ook nog regelmatig even een check of we wel braaf aan het slapen zijn.

Nox slaapt tegenwoordig liever met meer comfort op de enorme hoekbank ( lees: graag op het deel waar ze dus nèt niet mag liggen

)
Beweging is lekker naast de driewieler, liefst ook nog rennen en spelen met of zonder water. Je neus flink gebruiken en honden vrienden mee. Niet telkens een vaste ronde, want dat vind het baasje ook zo saaaai.
Nox maak je het meest blij met onbekend terrein en Didot met werken. Behendigheid, speuren noem maar op. Helaas is dat bijna niet meer mogelijk voor de baas en wil hij niet met een ander werken.
Bewegen doen we elke dag ongeveer 1,5 uur en daarnaast zijn het plasrondjes bij gebrek aan grote tuin.
Een tuin vinden ze heerlijk, maar daar krijgen ze alleen beweging als de baas speelt. Zo af en toe een robbertje gek doen met elkaar is toch niet hetzelfde vind ik. Vooral je neus lekker laten werken en overal een plasje doen missen ze dan volgens mij.Ook met tuidn zou ik er dus elke dag nog een dik uur op uit trekken met veel beweging.