Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
ik ga nooit uit eten
vind er niets aan
krijg je een voorgerecht op een mega groot bord
ligt er in het midden iets van 3 bij 3 cm.
en als je met chice mensen daar zit
dan prikken ze 1 kruimeltje per keer van die 3 bij 3 cm
en ooooo wat is het lekker
bah
Door sella
Wij gaan bijna nooit meer uit eten. Ik ben allergisch voor rode ui en rode paprika, en het is schijnbaar heel erg moeilijk om daar rekening mee te houden.
Het chinese restaurant Kang Wah in krommenie is altijd bereid om rekening te houden met mijn allergie en om een gerecht aan te passen.
Het eten is altijd lekker en wij halen daar regelmatig wat af. Ik ga bijna nooit in het restaurant eten omdat het me teveel  tijd kost.
Door Kaela
nikèdog2000 schreef: ik ga nooit uit eten
vind er niets aan
bah
Nou dan ga jij naar héle andere restaurants dan ik!

Ik heb niet echt een favoriet, al zitten hier in de stad wel een paar restaurants waar ik erg lekker gegeten heb en graag weer heen ga. Hou er ook van om onderweg ergens een hapje te eten, maar omdat we het vaak sneu vinden om Oscar dan alleen te laten, wordt dat toch wel heel vaak de macdrive.
Door Pluto
Het was restaurant 27, in Deurne. Daar was Joke d'r ex de chef en zat het 5 dagen per week vol. Heerlijk, eerlijk eren voor een prima prijs. Nu de Griek hier op het dorp voor gewoon Ff uit, Beekman & Beekman is ook erg lekker.
Door eelke
vind er niets aan
bah
Nou dan ga je naar de verkeerde restaurants hoor!

Wat veel eten betreft; De Bourgondiër! Een pizzabord met carpaccio als voorgerecht, en een beenham van 500 gr als hoofdgerecht :smitten: zo veel dat een toetje niet meer past :P

Maar sowieso meerdere restaurants waar het goed eten is. Een favoriet hebben we niet echt.
Door koekje
De bourgondier is idd niet vervelend!

Meneer is nogal te spreken over de eetgelegenheden van het Okura. Helaas eet hij er altijd zonder mij.
Door M@rina
Voor een gezellige en niet te dure hap gaan we naar La Bota
Voor een soortgelijke hap maar dan anders naar Woo Ping, de oudste chinees van Leiden, ongelofelijke gastvrijheid en alles kan daar, wat je ook vraagt ze maken het voor je.

Voor een heerlijke decadente avond uit eten gaan we naar het Krabbetje. De hele avond genieten van verwennerij zowel door de gastheer als door de kok. Het is op loopafstand voor ons, dus wordt er ook een goede fles wijn open getrokken waar we samen van genieten (meestal ben ik de Bob)
Door Kaio
Uhm, ja heb ik niet echt. Goed we gaan ook niet al te vaak uit eten.
Maar een goed restaurant moet eten klaarmaken waarvan ik denk goh dat kan ik niet beter. Helaas vaak genoeg ergens dat je denkt mwoah...Zijn ook niet de duurste hoor.
Een iets duurdere levert meestal ook meer waar voor het geld. En ja het 2 sterren restaurant van laatst beviel me echt wel super! (portemonnee vind dat dan minder dus dat is niet voor al te vaak) en nee echt niet te weinig gehad en echt niet mm voor mm gegeten of zo  :biggrin2:
vind er niets aan
bah
Herken ik echt ook niet hoor, hoeveel jaar geleden was dat ?  :P
Door spreeuwtje
Als we wat te vieren hebben gaan we meestal naar de Irish Pub in oude niedorp.
Aardige mensen, lekker eten voor een paar tientjes EN ze hebben bakken vol speelgoed en in t weekend oefent er vaak een groep Ierse muziekanten. Heel gezellig die vrolijke springende "whisky in the jar" violen.
Door hamada
Hier favoriet:
Frederik Hendrik in Groenlo (menu Frederik Hendrikjes: de hele avond kleine porties van een hele grote kaart; echt genieten)
De Rotonde in Vorden
Kohinoor of India in Deventer.

En voor de ijseters: Talamini in Winterswijk. :D
Door tess06
hier is eetze in aalsmeer favoriet.
een wok restaurant waar ze  "alles"hebben. :biggrin2:
Menukaart

Een kleine greep uit onze verzorgde keuken:
A la minute bereide gerechten

Op de grill:
o.a.Biefstuk  Kangeroe-biefstuk  Kipfilet  Entrecote Lamskotelet  Rib-eye

Japanse Tippan Yaki:
o.a. Batu Niku (vakenshaas)    Gyu Niku (Ossehaas) Speklapjes Yakitori (Kipspiesjes)  Usu Yaki (rib-eye)

Uit de Zee:
o.a. Zalm Slibtong Pangafilet Gamba’s  Tongfilet Coquilles

Pizza's
o.a. Salami Hawaii Tonijn Vegetarisch  Zelf samen stellen

Pasta's:
o.a.Keuze uit Penne of Spaghetti
met sauzen:  Pesto  Bolognese  Pommodori

Bij de Chinese wok
Uit de wok-buffet met rauwe ingrediënten stelt u zelf uw maaltijd samen, waarna het voor u bereidt wordt door onze Wok-chef met de door u gekozen saus

Een greep uit onze buffetgerechten:

Minimaal 80 verschillende soorten gerechten

Oosterse hoofd- en bijgerechten
    Westerse hoofd- en bijgerechten 
    Verschillende soorten salades
    Dessert buffet
    Verse Vruchten buffet
    Soepbuffet
    Voorgerechten buffet
    Kinderbuffet

Per 1 april worden er ook Halal-producten aan ons assortiment toegevoegd

Op de Grill:

Lamskotelet
    Kipfilet

Pizza's en Pasta's worden bereidt met Halal gehakt.
Laatst gewijzigd door tess06 op do 29 mei 2014, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
Kim_S schreef: + 1
(Of je moet de Mac en de Ikea ook als "uit eten" zien  :biggrin2:)
+1
Wij ook nooit, we koken zelf veul lekkerder  :P

Jaren geleden ben ik bij een restaurantje in Gent geweest, in zo'n middeleeuwse wijk, restaurantje was niet groter dan een grote huiskamer, vlees werd geroosterd boven de houtskool, met gepofte aardappels en sla, meer keus was er niet  :biggrin2: (wel keus in vlees dus)
En lékker  :D :D :D Ze zaten hélemaal vol maar we hebben gewacht tot er een tafeltje vrij was, o ja leuk, je had een piepklein tafeltje waar net 2 borden en glazen op pasten, en als dan je eten klaar was klapten ze de zijkantjes uit zodat je eten er bij paste ;D
Heerlijke T-bone  8) gegeten. Dan sneed je het vlees eraf en kiepte de kok het bot weer terug boven de houtskool zodat het weer lekker gebakken op je bord kon om af te kluiven  ;D
O nou vergeet ik nog te vertellen hoe het heette: 't Corduwanierke

Jaren geleden was ik ook es bij Da Noi (Italiaans restaurant), in Sassenheim. Heerlijk eten  :D
Door Anneloog
Wij gaan weinig uit eten maar we zijn nu wel kleine traditie aan het maken en dat is een van de kerst dagen samen uit eten en na veel plussen en minnen kwamen we al 2 keer uit bij Bistro Bouillabaise in Harderwijk en heerlijk eten goeie prijs en gezellig.
Dus die raad ik zeker aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door