Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Wij zitten in Scheerwolde, daar waar het Steenwijkerdiep uitmondt in de Wetering. Vanaf hier steek ik de weg van Steenwijk naar Blokzijl over, zo'n 500 meter rechtdoor en dan langs een gemaaltje het fietspad (nieuw) op en dan fiets ik dus langs een stukje van de Wetering en vervolgens langs het Giethoornse Meer richting Giethoorn.
Door smulpaap
Heb je weleens opmerkingen gekregen Pauline , als men de hondjes naast de fiets ziet ?

Hier wel regelmatig 
Men vond het zielig .....en mogen ze niet eens in de fietsmand  :biggrin2:
Door Pauline
Nee ik krijg juist vaak positieve opmerkingen. Grappig is dat toch..... ik hoor wel heel geregeld dat men vindt dat de jongens zo goed luisteren aan de fiets, maar dat moet ook wel.
Laatst gewijzigd door Pauline op di 27 mei 2014, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
Sonja schreef: Ach, die arme beestjes!  :'( Worden helemaal afgebeuld!  >:( Ze hadden vroeger vast veel langere pootjes.  ::)
Vorig jaar waren het nog herders  :'(
Door K&D
Oh...het kwartje valt. (Wickiedeviking-moment...)
Van die één of  twee weekjes vakantie moeten ze de rest van het jaar thuis bijslapen  :biggrin2: :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door