Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Pauline schreef: Ik heb ook een aantal jaren op je voor.  :-* :-* :-*

Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, maar ik heb een man die goed is in dingen simpel voor me maken en houden. Als het niet anders is, is het niet anders zegt hij altijd. En dat heeft mij uiteindelijk wel geholpen. :)
Eddie rules!  8)

OT: vandaag ook zo'n dag, alleen het hoooognodige gedaan  >:(
Ik baal ervan. Maar voelde me grieperig en moe de hele dag, dus het zij zo.

Ook nog keelpijn Plien?
Door Pauline
Kim_S schreef: Eddie rules!  8)

OT: vandaag ook zo'n dag, alleen het hoooognodige gedaan  >:(
Ik baal ervan. Maar voelde me grieperig en moe de hele dag, dus het zij zo.

Ook nog keelpijn Plien?
Ja, maar het wordt iets beter gelukkig. Ik heb inmiddels alweer 3 waterijsjes op en dat helpt goed. Volgende week als we weer thuis zijn zweer ik de suikers wel weer af. :biggrin2:

We zijn vandaag voor een weekje naar Scheerwolde vertrokken en daar hoef ik lekker niets te doen. Eddie zorgt dan altijd nog beter dan anders voor me. Ik doe alleen de leuke dingen zoals eten koken en hondjes uitlaten, hij ruimt de zooi die ik maak op. HEERLIJK. :D :D :D
Door Kim_S
Pauline schreef: Ja, maar het wordt iets beter gelukkig. Ik heb inmiddels alweer 3 waterijsjes op en dat helpt goed. Volgende week als we weer thuis zijn zweer ik de suikers wel weer af. :biggrin2:

We zijn vandaag voor een weekje naar Scheerwolde vertrokken en daar hoef ik lekker niets te doen. Eddie zorgt dan altijd nog beter dan anders voor me. Ik doe alleen de leuke dingen zoals eten koken en hondjes uitlaten, hij ruimt de zooi die ik maak op. HEERLIJK. :D :D :D
Hij heeft nog steeds niet met meneer S gebeld hè... ::) :(

Fijn dat de ijsjes helpen!  En fijne vakantie! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door