Heb hier ook een en ander geschuurd en geverfd toen ik nog veel tijd had, vond dit altijd heel ontspannend en leuk om te doen.
Nu ben ik al blij als ik het verfwerk dat gedaan moet worden op tijd af krijg

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
nova schreef: haha en weet je wat ik ga doen?![]()
helemaal mijn stijl
Alleen heb ik moeite met de juiste kleuren bij elkaar zoeken, vandaar de vraag om advies. Volgende week dinsdag hebben we een afspraak![]()
nova schreef: Ogenblikje geduld aub, alles moet geschuurd worden, ik moet t in m'n uppie doen, net als het lakken en texen. Voordat ik klaar ben is t wel september of zo.Kijk eens naar die Annie Sloan krijtverf, dan hoef je niet te schuren of grondverven.
Modjes, topic voorlopig NIET verwijderen![]()
M@rina schreef: Ow wat leuk!Ik ben heel benieuwd wat de slyliste gaat zeggen!!!Leuk zeg, ben benieuwd hoe zoiets uitpakt!
Wij gaan ook de woonkamer pimpen. Andere vloer er in en ik ga al mijn donkere koloniale meubels bewerken met krijtverf van Annie Sloan
http://www.puurbrocante.nl/c-1207184-2/ ... nie-sloan/
We gaan alles verven in een beetje oud blauw/lavendel en gebroken wit, dan wil ik nog nieuwe eetkamerstoelen. de muren en de bank blijven dat hebben we nog niet zo lang.
M@rina schreef:dat is wel een HEEEELEEE goede.![]()
Ik ga misschien een workshop doen bij een verkooppunt, krijg je ook allerlei tips en adviezen.
Kijk eens naar die Annie Sloan krijtverf, dan hoef je niet te schuren of grondverven.
MargaS schreef:Ik zie dit nu pas (handig die bladwijzers) maar wat leuk die vazen en potten!
Meubels pimpen. Geweldig. Hier een oud kastje in de Anny Sloan verf.
Ook restyle ik oude vazen en potten.
En kandelaren van oude tafelpoten.
![]()
Borke schreef: Het idee om vazen en bloempotten te verven vind ik briljantZe zijn niet alleen geverfd, maar eerst in de tegellijm gezet en daarna geverfd met kalkverf met vogelzand erdoor.![]()
MargaS schreef: Ze zijn niet alleen geverfd, maar eerst in de tegellijm gezet en daarna geverfd met kalkverf met vogelzand erdoor.Waarom zijn ze in de tegellijm gezet?
Borke schreef: Waarom zijn ze in de tegellijm gezet?Dan hecht de verf op de gladde potten/vazen.